عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

توافق سیدمهدی رحمتی با حمیداوی برای سرمربیگری تیم شهرخودرو | بازیکن رفت، سرمربی برگشت؟

  • کد خبر: ۴۰۵۴۰
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
توافق سیدمهدی رحمتی با حمیداوی برای سرمربیگری تیم شهرخودرو | بازیکن رفت، سرمربی برگشت؟
سرمربی‌شدن سیدمهدی رحمتی در تیم شهرخودرو بدون‌شک مهم‌ترین اتفاق باشگاه و حتی فوتبال ایران خواهد بود؛
سینا شکور | شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را با کسب رتبه ششمی این مسابقات به پایان رساند و حالا خود را برای حضور در ادامه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند، قرار است در فصل جدید لیگ با شکل‌و‌شمایلی جدید حضور پیدا کند و مهم‌ترین بخش آن تغییر در نیمکت هدایت این تیم خواهد بود. سرمربی‌شدن سیدمهدی رحمتی در تیم شهرخودرو بدون‌شک مهم‌ترین اتفاق باشگاه و حتی فوتبال ایران خواهد بود؛ جایی که دروازه‌بان با‌تجربه شهرخودرو بعد از کلنجار‌رفتن با خودش و مشورت با افراد مختلف تصمیم گرفته است دستکش‌های خود را بیاویزد و به دنیای سخت و پرهیجان مربیگری وارد شود.
 
او که در آستانه چهل‌سالگی قرار دارد، در‌حالی این تصمیم مهم را گرفته است که عملکرد خوبی در لیگ امسال داشت و به گفته بسیاری از کارشناسان می‌توانست دست‌کم ۲ سال دیگر در فوتبالی که با معضل دروازه‌بان خوب مواجه است، بازی کند. حالا باید دید عمر مهدی رحمتی روی نیمکت داغ مربیگری هم مثل دوران گلری‌اش طولانی و البته موفق خواهد بود یا خیر!


پایان رحمتی در دروازه

با جدایی مجتبی سرآسیایی از تیم شهر‌خودرو، مالک این باشگاه سهراب بختیاری‌زاده را به‌عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد؛ اما بختیاری‌زاده با نتایج ضعیفی که به دست آورد، صدای هواداران مشهدی را در اعتراض به کسب نتایج درآورد و در‌نهایت نیز اتفاقات حاشیه‌ای که بین او و سید‌مهدی رحمتی به وجود آمد، باعث شد تا انتقاد‌ها از سرمربی شهر‌خودرو آن‌قدر بالا بگیرد که حالا مالک آبادانی این باشگاه یک تصمیم پرخطر را برای هدایت فصل آینده تیمش اتخاذ کند.

بر‌این‌اساس از چند روز قبل رایزنی حمیداوی با رحمتی برای سپردن هدایت شهرخودرو آغاز شد تا عملا مالک این باشگاه از روی نام سهراب بختیاری‌زاده عبور کند. این طور که گفته می‌شود، حمیداوی به رحمتی عنوان کرده است که هدایت رسمی تیمش را برای رقابت‌های لیگ برتر بیستم بر‌عهده بگیرد و برای حضور در آسیا باید خود رحمتی درون دروازه بایستد؛ این یعنی شهرخودرو در بازی‌های آسیایی با هدایت مشترک اعضای کادر فنی به میدان خواهد رفت و پس از آن رحمتی دوران دروازه‌بانی خود را به پایان خواهد رساند و رسما وارد عرصه مربیگری خواهد شد.


جلسه شبانه در تهران

شب گذشته آخرین جلسه هماهنگی‌های سپردن نیمکت شهرخودرو به رحمتی، بین او و مالک باشگاه در تهران برگزار شده است؛ اما خروجی رسمی آن قرار است طی چند روز آینده اعلام شود. با این وضعیت و اگر همه‌چیز آن طور که پیش‌بینی شده است پیش برود، شهرخودرویی‌ها برای بازی‌های آسیایی نه سهراب بختیاری‌زاده را روی نیمکت خود خواهند داشت و نه داوود سید‌عباسی را که اتفاقا حلقه اصلی اتفاقات حاشیه‌ای و درگیری‌های لفظی رحمتی با بختیاری‌زاده بود! بر‌این‌اساس گفته می‌شود نیمکت شهرخودرو در آسیا احتمالا با بازگشت کوزین ایتالیایی و چند دستیار دیگر که احتمالا یکی از آن‌ها حسین بادامکی خواهد بود، به دوحه سفر می‌کند و پس از آن رحمتی رسما دستکش‌هایش را می‌آویزد تا ردای سرمربیگری را برای اولین‌بار با هدایت شهرخودرو تجربه کند.


مسئله بازیکن

تیم شهرخودرو حالا درحالی باید خودش را برای لیگ بیستم آماده کند که هر روز خبر‌های مختلفی از جدایی بازیکنان با‌تجربه این تیم به گوش می‌رسد. این در‌حالی است که در ابتدای فصل گذشته حمیداوی در اقدامی آینده‌نگرانه با بازیکنان تیمش قرار‌داد‌های بلند‌مدت به امضا رسانده است که در صورت پیشنهاد هر کدام از آن‌ها می‌تواند رقم درخورتوجهی را برای اعطای رضایت‌نامه آن‌ها دریافت کند یا اینکه همان نفرات را حفظ نماید. با‌این‌حال حسین مرادمند، امین قاسمی‌نژاد، علی نعمتی، محمد قاضی، سینا سرلک و یکی‌دو بازیکن دیگر از تیم‌های مختلف داخلی و خارجی پیشنهاد‌های خوبی دارند که پیش‌بینی می‌شود دست‌کم از بین این افراد دوسه بازیکن از این تیم جدا شوند.

‌گفته می‌شود رحمتی نفرات مختلفی را برای حضور در شهرخودرو زیر‌نظر گرفته و حتی با آن‌ها رایزنی داشته است تا برای فصل بعد در تیمش توپ بزنند. هر‌چند حمیداوی به‌دنبال بستن تیمی نسبتا کم‌خرج برای فصل آینده است، با‌این حال شنیده می‌شود بازیکنان مطرح لیگ‌یکی و چند بازیکن لیگ‌برتری برای حضور در شهرخودرو اعلام‌آمادگی کرده‌اند تا شهرخودرو برای فصل آینده بتواند خودش را در میانه‌های جدول تثبیت کند.


سنگر بی‌سنگربان

رحمتی برای حضور روی نیمکت شهرخودرو، چالش مهم‌تری را نیز پیش‌رو دارد و آن مسئله دروازه‌بانی تیمش خواهد بود. تیمی که در همین فصل گذشته به غیر از خودش (رحمتی)، دروازه‌بان با‌تجربه‌ای نداشت و از ۲ دروازه‌بان جوان بهره می‌برد، قطعا برای حضور در لیگ بیستم به یک دروازه‌بان با‌تجربه‌تر نیاز دارد؛ به‌ویژه اینکه این پست، پست تخصصی رحمتی هم بوده است و قطعا خودش وسواس بیشتری را برای آن خواهد داشت. سعید جلالی، دروازه‌بان جوان مشهدی، که به‌خاطر سپری‌کردن دوره خدمتش به فجر رفته بود و از پرسپولیس نیز پیشنهاد دارد، یکی از گزینه‌های محتمل برای حضور در دروازه شهر‌خودرو است، مخصوصا اینکه گفته می‌شود او هنوز با شهرخودرویی‌ها قرارداد دارد. علیرضا حقیقی و شهاب گردان هم دیگر‌دروازه‌بان‌هایی هستند که شنیده می‌شود شهرخودرویی‌ها با آن‌ها وارد مذاکره شده‌اند؛ اما هنوز از چند‌و‌چون آن خبری نیست.


آغاز اردو در تهران

هر اتفاقی برای شهرخودرو در چند روز آینده رقم بخورد، نباید از آماده‌سازی آن‌ها پیش از بازی‌های آسیایی غافل شد. بعد از پایان لیگ نوزدهم شهرخودرویی‌ها به تعطیلات یک‌هفته‌ای رفته‌اند و این‌طور‌که به گوش می‌رسد، با پایان این تعطیلات، حالا مدیران باشگاه به‌دنبال فراهم‌کردن اردوی آماده‌سازی تیمشان در تهران هستند. با این شرایط باید گفت نماینده خراسان در آسیا از هفته آینده اردوی خود را در تهران برگزار خواهد کرد. این درحالی است که قرار است چند بازیکن جدید هم برای مسابقات آسیایی به فهرست این تیم اضافه شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->