کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

واکنش «مهتاب کرامتی» به دستگیری متهم به تجاوز دختران دانشجو چه بود؟

  • کد خبر: ۴۰۵۶۲
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
واکنش «مهتاب کرامتی» به دستگیری متهم به تجاوز دختران دانشجو چه بود؟
«مهتاب کرامتی» بازیگر معروف و «منیژه حکمت»، کارگردان سینما با انتشار بخشی از فیلم سینمایی «جاده قدیم» در صفحه اینستاگرام خود، به دستگیری متهم به تجاوز دانشجویان دختر، که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود، واکنش نشان دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، «مهتاب کرامتی» و «منیژه حکمت»، کارگردان سینما با انتشار بخشی از فیلم سینمایی «جاده قدیم» در صفحه اینستاگرام خود، به دستگیری متهم به تجاوز دانشجویان دختر، که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود، واکنش نشان دادند.

 

 

واکنش کارگردان فیلم سینمایی «جاده قدیم» به دستگیری متهم به تجاوز دختران دانشجو

در این بخش از فیلم، مهتاب کرامتی در نقش مینو رسولی این دیالوگ را بیان می‌کند: «۲۸سال پیش در بیابان‌های اطراف تهران به من تجاوز شد».

مهتاب کرامتی و منیژه حکمت همچنین بخشی از یادداشت مهراوه فردوسی، روزنامه‌نگار تهرانی، را در صفحات خود منتشر کردند . مهراوه فردوسی در این یادداشت نوشته است: «مهم نیست چقدر محکم و قدرتمند هستید. مهم نیست تا چه اندازه روشن‌فکر و موفق و خودساخته هستید، حتی مهم نیست چقدر باانرژی و سرزنده هستید. وقتی یک نفر می‌تواند خیلی راحت شما را در نازل‌ترین حالت خود به سوژه‌ای جنسی بدل کند، آن‌وقت جای آن مثل زخمی ناسور رد می‌اندازد روی همه این‌ها. مثل مینو رسولی که یک‌شبه همه این‌ها را از دست داد و تبدیل شد به مجسمه‌ای کاریکاتوری از همه آنچه زمانی بود. تجاوز سفید و سیاه با زنان کاری می‌کند که اسید با ریشه درخت. سکوت نکنید.»

 

 

 

درباره فیلم سینمایی «جاده قدیم» بیشتر بدانید

«جاده قدیم» فیلمی به‌کارگردانی و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت است که در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم چهارمین اثر منیژه حکمت بود که آن را پس از ۱۰ سال دوری از کار ساخته است.
این بانوی فیلم‌ساز با اثر «جاده قدیم» یگانه بانوی فیلم‌ساز حاضر در بخش سودای سیمرغ سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر بود.

 

 

واکنش کارگردان فیلم سینمایی «جاده قدیم» به دستگیری متهم به تجاوز دختران دانشجو

«مهتاب کرامتی» در نقش زنی قوی که به او تعرض می‌شود

شخصیت اصلی فیلم سینمایی «جاده قدیم» زنی به‌نام «مینو رسولی» است که «مهتاب کرامتی» نقش آن را بازی می‌کند. او در این فیلم نقش زنی قوی و مستقل را دارد که کارمند بانک است. سرسختی او در کار سبب می‌شود در حادثه‌ای عمدی به او تعرض شود.

(ک.الف)، متهم به تجاوز به دختران دانشجوی تهرانی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود، روز گذشته به‌وسیله پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->