زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نظر واقعی امین تارخ درباره سریال «آقازاده» چیست؟

  • کد خبر: ۴۰۵۹۳
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
نظر واقعی امین تارخ درباره سریال «آقازاده» چیست؟
در این چند ماه هم فیلم سینمایی پیشنهادشده است و هم سریال که هیچ‌کدام ترغیبم نکردند که کار کنم، قرار هست کار کنم اما نه هر کاری. علت اینکه کار کردن در «آقازاده» پذیرفتم این است که سریال خوبی بوده و کارگردانی و فیلمنامه خوبی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، «امین تارخ» بازیگر سینما و تلویزیون از بازیگران سریال «آقازاده» است که در نقش حاج رضا تهرانی بازی می‌کند.

 

 

تعداد بازدید : 1012

بخش‌هایی از ایفای نقش «امین تارخ» در سریال «آقازاده» که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود

 

تارخ درباره فعالیت خود در این روزها گفت: تا جایی که می‌توانستم در خانه ماندم و مواردی را چون شستن دست و زدن ماسک و سایر موارد بهداشتی، رعایت کردم.

امین تارخ بازیگر سینما و تلویزیون  در مورد شرایط این روزهای زندگی خود افزود: این روزها مشغول کاری نیستم؛ البته تا این اواخر مشغول سریال آقازاده بودم که به پایان رسید.

او تصریح کرد: سریال آقازاده در این مدت پس از شیوع ویروس کرونا تنها کاری بود که انجام دادم و در حال حاضر استراحت می‌کنم.

این بازیگر سینما با اشاره به پیشنهادهایی که در این مدت برای بازی به وی شده است، خاطرنشان کرد: در این چند ماه هم فیلم سینمایی پیشنهادشده است و هم سریال که هیچ‌کدام ترغیبم نکردند که کار کنم، قرار هست کار کنم اما نه هر کاری.

تارخ در توضیح علت حضور خود در سریال آقازاده تصریح کرد: کار خوبی بود به همین دلیل حضور در آن را پذیرفتم ضمن این که این کار کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه خوبی داشت.

او در انتها و با اشاره به مشکلاتی که این روزها وجود دارد و بعضا باعث اوج گرفتن شیوع بیماری کووید ۱۹ شده، اظهار داشت: نمی‌شود همه‌چیز را به گردن مردم انداخت زیرا برخی مشکلات ریشه در مسائل کلان دارد.

خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->