مشترکان خوش مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات
سرخط خبرها

خودروسازان بزرگ جهان در هر ثانیه چقدر درآمد دارند؟

  • کد خبر: ۴۰۶۴۲
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
خودروسازان بزرگ جهان در هر ثانیه چقدر درآمد دارند؟
امروزه خودرو‌ها به بخش جدانشدنی در زندگی روزمره افراد تبدیل شده اند و افراد برای مقاصد مختلف حمل و نقل خودرو می‌خرند. با این حال سهم شرکت‌های مختلف خودروسازی از بازار فروش خودرو‌ها یکسان نیست. در ادامه با شرکت‌هایی که بیشترین فروش خودرو را داشته اند آشنا می‌شوید

به گزارش شهرآرانیوز،در سال 2019 خودروسازان موفق شدند فقط در ایالات متحده بیش از 17 میلیون خودروی جدید به فروش برسانند. همانند سال‌های اخیر، بخش قابل توجهی از مدل‌های فروخته شده در این کشور، به دسته شاسی‌بلندها و کراس‌اوورها تعلق دارد. از آنجایی که این دسته از خودروها گران‌تر از مدل‌های سواری هستند، خودروسازان با فروش آنها می‌توانند سودهای بیشتری را کسب می‌کنند.

به تازگی دست‌اندرکاران وب‌سایت VisualCapitalist.com به بررسی میزان درآمد 19 خودروساز بزرگ جهان در سال 2019 پرداخته و این فاکتور را به ازای هر ثانیه محاسبه کرده‌اند. این 19 شرکت خودروساز در مجموع موفق به تحویل 92 میلیون خودرو در سرتاسر جهان شده‌اند.

از بین شرکت‌های بررسی شده گروه فولکس واگن و تویوتا به ترتیب با کسب 9,202.88 و 8,946.58 دلار در هر ثانیه در صدر قرار دارند. بد نیست بدانید با این ارقام، درآمد تویوتا تقریبا دو برابر شرکتی مثل هوندا است! رتبه سوم هم با اختلاف زیاد به فورد رسیده، درآمد این کمپانی آمریکایی در هر ثانیه 4,946.58 دلار برآورد شده است.

حضور فولکس واگن در صدر لیست اصلا جای تعجبی ندارد، چرا که علاوه‌بر برند اصلی، برندهای پرآوازه و معروفی چون لامبورگینی، آئودی، پورشه، بنتلی و بوگاتی عضو خانواده آن محسوب می‌شوند.

در انتهای لیست و جایی که درآمد خودروسازان کمتر از رقبا است، نام برندهایی چون تسلا و سوبارو دیده می‌شود. این دو شرکت آمریکایی و ژاپنی به ترتیب با 780.06 و 904.05 دلار در هر ثانیه، کمترین درآمد را در مقایسه با رقبا دارند. مزدا و سوزوکی هم با 1,017.88 و 1,104.86 دلار جزو قعرنشینان این رده‌بندی به شمار می‌روند.

همانطور که مشاهده می‌کنید شرکت‌های حاضر در انتهای رده‌بندی تنها با یک برند فعالیت کرده و از لحاظ حجم تولید و فروش در سطحی پایین‌تر جای می‌گیرند، به همین دلیل است که امکان کسب درآمدی مشابه با خودروسازان بزرگ برای آنها وجود ندارد.

در جدول زیر می‌توانید میزان درآمد شرکت‌ها را به صورت خلاصه مشاهده فرموده و به مقایسه آنها بپردازید. ناگفته نماند در این جدول ستون میانی نمایانگر کل درآمد در سال 2019 و ستون بعدی نمایانگر درآمد در هر ثانیه است.

خودروسازان بزرگ جهان در هر ثانیه چقدر درآمد دارند؟

منبع:دیجیاتو

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->