واکنش نمایندگی ایران به دروغ‌پردازی اسرائیل علیه تهران در المپیک یاوه گویی ترامپ درباره ترور احتمالی خودش و ایران نشست استانداران با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد شکست خفت بار رژیم صهیونیستی در پروژه غرق کردن تونل‌های غزه کشته‌های ارتش اسراییل به ۶۸۷ نفر رسید هدیه متفاوت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به مسعود پزشکیان رهبر معظم انقلاب: جریان جهانی حمایت از فلسطین متاثر از روح انقلاب اسلامی است+فیلم نخست وزیر پاکستان: تهدید‌های تروریستی از کشور‌های همسایه را تحمل نمی‌کنیم عربستان از پروژه‌های بلند پروازانه دست می‌کشد اخلاقی: نباید با مرزبندی میان مجلس و دولت این دو قوه را به سمت تنش ببریم پادشاه اردن پارلمان این کشور را منحل کرد هشدارها درباره تشدید عضوگیری آنلاین داعش از میان نوجوانان اروپا ایران از توافق حاصله در مورد یمن استقبال کرد مدافعان «سوباشی» با رشادت و ازخودگذشتگی، امنیت کشور را حفظ کردند وحیدی: ماندگاری زائران اربعین در کشور عراق بیشتر از ۷ روز نباشد گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مشخص شدند وزارت دفاع ارمنستان گزارش‌ها درباره امضای قرارداد تسلیحاتی با ایران را تکذیب کرد مقامات آذربایجان و رژیم صهیونیستی درباره مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کردند پوتین با اسد در کاخ کرملین دیدار کرد عملکرد جاوید رحمان به گزارش ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران
سرخط خبرها
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مدیران ارشد صنایع دفاع خراسان رضوی:

دشمن از رشد صنایع دفاعی ایران هراس دارد

  • کد خبر: ۴۱۵۲
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۹
دشمن از رشد صنایع دفاعی ایران هراس دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روز گذشته در دیدار با مدیران ارشد صنایع دفاع ‌استان، پس از استماع گزارش فعالیت‌های انجام‌شده و اقدامات صورت‌گرفته، گفت: در مسئله فناوری، امروز وزارت دفاع در حدی است که توجه دشمنان به فناوری دستگاه نظامی ما جلب شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه مشهد، آیت‌ا... سید احمد علم‌الهدی، با بیان اینکه چشمگیریِ رشد علمی ما در دنیا عمدتا در فناوری‌های نظامی است ادامه داد: 40 سال پیش در شرایطی بودیم که پشتیبانی و تجهیز نظامی ما در دست دشمن بود و گلوله و لوله توپ نداشتیم.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز «سامانه باور 373» ما که قوی‌تر از «اس300» روسیه است و دنیا را شگفت‌زده کرده است خاطرنشان کرد: ترامپ در اجلاس جی7 گفته است «ما با ایران کاری نداریم. نمی‌خواهیم نظام مردم آن را عوض کنیم. فقط 2 کار داریم: یکی فناوری هسته‌ای را کنار بگذارد و یکی موشکی.» این اظهار ضعف و عجز بزرگ‌ترین قدرت نظامی دنیاست که می‌گوید از توان هسته‌ای و موشکی ایران می‌ترسیم.
وی اضافه کرد: نیروهای نظامی و مسلح تحت مدیریت مقام معظم رهبری رشد کردند. اگر دولت‌ها به جریان مدیریت رهبری و رهنمودهای ایشان توجه می‌کردند، امروز در کشور مشکلی نداشتیم.
آیت‌ا... علم‌الهدی ضمن تمجید از رشد صنایع دفاع استان، ابراز امیدواری کرد این جمع و نیروهای با اخلاص، در جریان دین‌مداری کامل قرار بگیرند و این مسیر را ادامه دهند.
وی همچنین به اهمیت تقویت بنیه‌های فرهنگی و رشد آن در بین خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: مشکل ما با برنامه‌های رند کلاسی و سازمانی حل نمی‌شود. هرچه بخواهیم از طریق برنامه‌های کلاسی و همایش‌ها مشکل را حل کنیم، کمتر موفق می‌شویم. نیاز به فعالیت‌های فرهنگی در درون خانواده‌هاست.
امام‌جمعه مشهد افزود: در مشهد امکانات خوبی همچون حوزه علمیه قوی و آستان قدس رضوی وجود دارد که نظیر چنین ظرفیتی در دیگر نقاط کشور نیست. از این ظرفیت برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->