یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

عنایتی باخت، نیکبخت نبرد!

  • کد خبر: ۴۲۰۹
  • ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
عنایتی باخت، نیکبخت نبرد!
مرور عملکرد مشهدی‌ها در هفته سوم لیگ دسته‌اول فوتبال کشور

هفته سوم لیگ دسته‌یک فوتبال کشور درحالی برگزار شد که مشهدی‌های حاضر در این مسابقات در این هفته عملکرد متفاوتی داشتند؛ از شکست خانگی رضا عنایتی با قشقایی تا کلین‌شیت سه‌امتیازی جلالی‌راد در دروازه فجر سپاسی. امسال هیچ تیم مشهدی در لیگ دسته‌یک فوتبال کشور حضور ندارد؛ اما چند مربی و بازیکن مشهدی در قامت لباس تیم‌های دیگر در میدان مسابقات حاضرند. حضوری که می‌تواند توجه فوتبال‌دوستان مشهدی را هر هفته علاوه بر نمایش شهرخودرو در لیگ برتر، به سوی لیگ دسته‌یک هم جلب کند.


اولین شکست عنایتی
رضا عنایتی که به‌عنوان سرمربی قشقایی شیراز در 2 هفته ابتدایی لیگ دسته‌یک را خوب شروع کرده بود، در هفته سوم و در حضور تماشاگران پُرشور شیرازی مقابل میهمانش مس رفسنجان تن به شکست 2بر1 داد تا کار، کمی برایش سخت شود. یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست از 3 هفته ابتدایی نتیجه بدی برای او به‌شمار نمی‌رود؛ اما به‌خوبی می‌داند که اگر قرار باشد شکست‌ خانگی‌اش ادامه پیدا کند، ممکن است هواداران و مدیران قشقایی این مسئله را تحمل نکنند.


تساوی در نبرد «رضاها»
علیرضا نیکبخت‌واحدی، ستاره مشهدی فوتبال، که سال‌ها در استقلال و پرسپولیس توپ می‌زد و پیراهن تیم ملی را هم به کرات پوشیده بود، امسال در قامت سرمربی سرخ‌پوشان پاکدشت در لیگ دسته‌یک، مسیر مربیگری را در پیش گرفته است. نیکبخت که تیمش در 2 هفته ابتدایی یک برد و یک باخت مقابل گیلانی‌ها به دست آورده بود، این هفته در دیدار خانگی مقابل گل‌ریحانی که رضا ناصحی را به‌عنوان بازیکن در اختیار دارد، به نتیجه مساوی رسید؛ نتیجه‌ای که نه به کار هم‌بازی‌های ناصحی در البرز می‌آمد و نه به کام پاکدشتی‌ها بود.


کلین‌شیت سه‌امتیازی جلالی
سعید جلالی‌راد، دیگرمشهدی حاضر در لیگ دسته‌یک است که درون دروازه فجر شهیدسپاسی شیراز می‌ایستد. او این هفته در جهنم خوزستان و مقابل استقلال 90دقیقه سنگر زردپوشان شیرازی را از گزند مهاجمان خط آتش تیم خوزستانی حفظ کرد؛ کلین‌شیتی که با گل دقیقه65 اسماعیل بابایی با 3 امتیاز شیرین برای شیرازی‌ها همراه بود. این 3امتیاز، فجر را تا رتبه چهارم جدول بالا کشید تا تیم محبوب شیرازی‌ها از همین هفته‌های ابتدایی در کورس موفقیت قرار بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->