هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد

  • کد خبر: ۴۲۴۴۰۸
  • ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۵۰
هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد
هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفت‌وگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هیئت کشورمان در مذاکراتی فشرده و پیوسته که از صبح یکشنبه آغاز شده و تا نیمه شب دوشنبه قریب به ۱۸ ساعت ادامه داشت، در نشستهای دو و چندجانبه با میانجیگران قطری و پاکستانی و نیز در یک نشست ۸۰ دقیقه ای چهارجانبه با طرف آمریکایی، اجرای تعهدات آمریکا در تفاهم اسلام آباد را مطالبه کرد.

در پایان این گفت‌وگوها یک بیانیه از سوی میانجیگران پاکستانی و قطری منتشر شد.

همچنین گفت‌وگوهای فنی و کارشناسی با حضور تیم ایرانی به ریاست کاظم غریب آبادی معاون وزیرخارجه ادامه خواهد داشت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.