رئیس جمهور:گشایش‌های خوبی ایجاد شده است | بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم

  • کد خبر: ۴۲۴۴۷۴
  • ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۰۷
رئیس جمهور:گشایش‌های خوبی ایجاد شده است | بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم
رییس‌جمهور گفت: در روند مذاکراتی که شکل گرفته با عزت و سربلندی و بدون وا دادن وارد شدیم. هر جا هم بخواهند حقوق ما را نادیده بگیرند ما کوتاه نمی‌آییم و سر خم نخواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسعود پزشکیان در مراسم روز ملی اصناف که صبح امروز(دوشنبه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت:  با بیان که «تلاش همه جانبه اصناف در آرامش کشور در دوره جنگ تاثیرگذار بود» گفت: دشمن تلاشش این بود که مردم ناراضی شوند و به خیابان بریزند و در عرض سه روز نظام را ساقط کنند، اما غافل بودند که اصناف ما ریشه در آب و خاک این کشور دارند و اجازه این کار را نمی‌دهند.

وی افزود: در روند مذاکراتی که شکل گرفته با عزت و سربلندی و بدون وا دادن وارد شدیم. تمام مواردی که توقع داشتیم در بندها امضا کردیم، هر جا هم خواستند حقوق ما را نادیده بگیرند ما کوتاه نمی‌آییم و سر خم نخواهیم کرد.

پزشکیان گفت: در این روند که شروع شده لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند. گشایش‌های خوبی ایجاد شده است. الان بستر برای تجارت و سرمایه گذاری فراهم شده است. امروز کشورهای منطقه به چشم دیگری به ما نگاه می‌کنند، آن ها برادران ما هستند و ارتباطات ما با این کشورها سریع‌تر و بهتر شده است.

او افزود:  هر پیامی که باعث شکاف و تفرقه شود آب در اسیاب دشمن ریختن است. این تفاهم تا الان وجود نداشته است.  رزمندگان افتخار آفریدند و ما باید تلاش کنیم آن‌ها را سربلند کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.