کاروان جودوی ایران به نام دانش‌آموز شهید میناب راهی مسابقات آسیایی می‌شود

  • کد خبر: ۴۲۴۶۸۱
  • ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۵۴
کاروان جودوی ایران به نام دانش‌آموز شهید میناب راهی مسابقات آسیایی می‌شود
فدراسیون جودو در اقدامی برای زنده نگه داشتن یاد شهدای دانش‌آموز مدرسه شجره طیبه میناب، تصمیم گرفت کاروان اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا با نام «صالح جودوی ایران» در این رقابت‌ها حاضر شود.

به گزارش شهرآرانیوز، کاروان جودوی ایران با تصمیم فدراسیون جودو و به پاس گرامی‌داشت نام و یاد شهدای دانش‌آموز مدرسه شجره طیبه میناب، با نام «صالح جودوی ایران» عازم مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد.

در این میان، شهید عباسی که یکی از ۱۶۸ شهید میناب بود، در رشته جودو فعالیت داشت و همین موضوع به این نام‌گذاری حال‌وهوایی ویژه‌تر بخشیده است.

این اقدام در راستای ادای احترام به مقام شهدا و زنده نگه داشتن یاد دانش‌آموزانی انجام شده که نام‌شان برای همیشه در حافظه مردم ایران ماندگار خواهد بود.

کاروان جودوی ایران به نام دانش‌آموز شهید میناب راهی مسابقات آسیایی می‌شود

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.