علی شادمان نمایشنامه «غروب مامان» را می‌خواند

  • کد خبر: ۴۲۴۷۷۶
  • ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۰۳
علی شادمان نمایشنامه «غروب مامان» را می‌خواند
علی شادمان نمایشنامه «غروب مامان» را با همراهی گروهی از بازیگران نمایشنامه‌خوانی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این نمایشنامه نوشته احمد ‌سلگی است که در خلاصه داستان آن آمده است:این کابوس لعنتی تا ابد رهام نمی‌کنه. هر شب خواب می‌بینم خونه داره می‌سوزه و خاکستر می‌شه و هیچ کاری از من برنمیاد.

علی ‌شادمان کارگردانی این نمایشنامه‌خوانی را بر عهده دارد و این نمایشنامه را با نقش‌خوانی (به ترتیب حروف الفبا)حسین ‌ثمری، ندا ‌جبرئیلی، شیما ‌جعفرزاده، علی ‌شادمان، عاطفه قاسمی را خوانش می‌کند.

موسیقی و طراحی صدای این برنامه بر عهده مبین بهاروند است و دستیار کارگردان نیز الهه ‌پورسند است.

این نمایشنامه‌ شامگاه هفتم و هشتم تیر ماه راس ساعت ۲۰ و به مدت یک ساعت در سالن اکت و ویژه تماشاگران بالای ۱۲ سال نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

شادمان سال گذشته با بازی در نمایش «رامسس دوم» به کارگردانی رضا گوران در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.