نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بدشانسی استقلال استراماچونی

  • کد خبر: ۴۲۷۳
  • ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
بدشانسی استقلال استراماچونی
کابوس دقیقه آخر این هفته هم گریبان آبی‌ها را گرفت

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از عصر پنجشنبه با جدال 2 تیم شهرخودرو مشهد و شاهین شهرداری بوشهر آغاز شد که تیم گل‌محمدی موفق شد میهمانش را با نتیجه 2بر1 بدرقه کند؛ اما در حساس‌ترین بازی این روز، آبی‌پوشان تهرانی که اولین بازی خود را در تبریز به ماشین‌سازی واگذار کرده بودند، این هفته در ورزشگاه آزادی به‌مصاف فولاد خوزستان رفتند که تراژدی تبریز این‌بار به‌نوعی دیگر برایشان رقم خورد تا دست استراماچونی بازهم در دقایق پایانی از کسب امتیاز کامل، کوتاه بماند. در اصفهان هم امیر قلعه‌نویی برد دوم را کسب کرد تا 100درصد امتیازات را تابه‌اینجای‌کار کسب کرده باشد. برزیلی‌های ایران هم در آبادان مقابل هم‌نام مسجدسلیمانی‌شان امتیازات را تقسیم کردند و با نتیجه 1بر1 به کار خود پایان دادند.

 

پایان تلخ آبی‌ها
استقلال تنها چند ثانیه تا رسیدن به یک برد باارزش در دومین هفته لیگ برتر فاصله داشت؛ اما بازیکنان فولاد خوزستان در آخرین دقیقه بازی گل زدند تا 2 امتیاز استقلال دربرابر چشم هوادارانش بپرد. استقلال در این بازی در نیمه دوم و ابتدا با گل دقیقه50 فرشید اسماعیلی به گل رسید و بعد از آن توانست با حفظ فشار روی تیم فولاد، مانع از رسیدن حریف به دروازه‌اش شود؛ اما تلاش مستمر فولادی‌ها در آخرین دقایق بازی نتیجه داد و دروازه استقلال روی یک ارسال و یک توپ برگشتی در آشفتگی خط دفاعی باز شد. استقلال در هفته اول لیگ برتر و در بازی برابر ماشین‌سازی در تبریز تا حدود دقیقه92 به تساوی بدون گل رسیده بود، اما یک ضربه ایستگاهی باعث شد که درنهایت در دقیقه95 دروازه استقلال باز شود و این تیم در اولین مسابقه فصل شکست بخورد.

 

اولین اخطار برای استراماچونی
در دقیقه96 بازی، امیرحسین باقرپور روی اشتباه محرز خط دفاع و سیدحسین حسینی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه استقلال کند. بعد از این گل 2 دستیار خارجی استراماچونی به‌سمت داور چهارم حمله کردند و به نشانه اینکه وقت تمام شده است، به او ساعت را نشان می‌دادند و استراماچونی هم به داور وسط اعتراض می‌کرد. دراین‌بین نزدیک بود بین استراماچونی با نیمکت‌نشینان فولاد درگیری ایجاد شود که البته سرمربی ایتالیایی استقلال به محوطه فنی خود برگشت. فغانی بعد از این اعتراضات به سرمربی آبی‌ها با یک کارت زرد اخطار داد. سرمربی تیم استقلال در پایان بازی درحالی‌که از نتیجه به‌دست‌آمده عصبانی بود، بدون حضور در نشست خبری ورزشگاه را ترک کرد.

 

اعتراض آبی‌ها سر دروازه‌بانشان را شکست
هواداران استقلال پس از گل ثانیه‌های پایانی امیرحسین باقرپور مهاجم فولاد، ناگهان شروع به سردادن شعار علیه وزیر ورزش کردند تا دوباره اعتراض خود را به اداره فوتبال توسط دولت نشان بدهند. این اعتراض درحالی بود که آندره‌آ استراماچونی در این لحظات درحال اعتراض به علیرضا فغانی بود و با کارت زرد او هم جریمه شد. هواداران استقلال که به‌شدت نسبت به نتیجه کسب‌شده ناراضی بودند، اعتراضات خود را نسبت به بازیکنان اعلام کردند. اما در اتفاقی عجیب درحالی‌که دروازه‌بان ذخیره استقلال در حال ورود به تونل استادیوم و حضور در رختکن بود، با سنگ‌اندازی یکی از هواداران، دچار شکستگی سر شد. حسن پورحمیدی درحالی‌که که خون‌ریزی شدیدی از ناحیه پیشانی و سر داشت، کادر پزشکی را برای مداوا و برطرف‌کردن این مصدومیت بالاسر خود دید.

 

سپاهان اولین شش‌امتیازی لیگ
سپاهان بعد از کسب نخستین پیروزی فصل برابر شاهین شهرداری بوشهر که با نمایش سراسر هجومی آن‌ها همراه بود، پنجشنبه هم سعی داشت ماشین‌سازی را شکست دهد و در دقیقه20 بعد از سانترهای پیاپی بالاخره با ضربه سر علی قربانی موفق به انجام این کار شد؛ ولی حملات آن‌ها تا پایان مسابقه تنها یک پنالتی به‌همراه داشت که حامد لک ضربه ولسیانی را مهار کرد و اجازه نداد برد طلایی‌پوشان پُر‌گل‌تر شود. شاگردان قلعه‌نویی باوجود اینکه حملات زیادی برابر ماشین‌سازانی که چشم به ضدحملات داشتند، انجام دادند، ولی درنهایت با یک گل به 3 امتیاز رسیدند و به دومین برد فصل دست یافتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->