نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

یک امتیاز با کمک پاورپلی

  • کد خبر: ۴۲۸۲
  • ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
یک امتیاز با کمک پاورپلی
فرش‌آرا با تساوی مقابل تیم قعرنشین ارژن یک پله پایین آمد

هفته دهم لیگ برتر فوتسال با تساوی نماینده خراسان‌رضوی در این مسابقات به پایان رسید. روز گذشته فرش‌آرا مشهد که برای برگزاری یک دیدار خارج از خانه به شیراز رفته بود تا مقابل تیم قعرنشین جدول‌ رده‌بندی قرار بگیرد، مقابل لبنیات ارژن با نتیجه تساوی 2 بر2 متوقف شد. شاگردان مجید مرتضایی در حالی پای به این بازی گذاشته بودند که به جز 2شکست ابتدای فصل، 7بازی پیاپی طعم تلخ شکست را نچشیده بودند و از سویی به دنبال تداوم مسیر صعودی در جدول رده‌بندی بودند. اتفاقی که با توقف این تیم مقابل قعرنشین همراه بود، اما رکورد شکست‌ناپذیری این تیم را حفظ کرد.

 

یک امتیاز تلخ، دستاورد نبرد شیراز
فرش‌آرایی‌های مشهد که در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی را گرفته بودند، به‌خوبی می‌دانستند ارژنی‌ها برای فرار از قعر جدول و کابوس سقوط به دنبال هر 3امتیاز این بازی خانگی هستند. دیداری که دست آخر یک امتیاز تلخ برای هر 2تیم به همراه داشت. تلخ برای شیرازی‌ها که تا 2دقیقه مانده به پایان 2 بر یک از حریف خود جلو بودند و می‌توانستند با گرفتن 3امتیاز این بازی فرار بزرگی را از قعر جدول داشته باشند و از سویی دیگر تلخ برای فرشی‌هایی که تصور می‌کردند می‌توانند یک برد ساده را مقابل قعرنشین به دست بیاورند و همچنان خودشان را در بالای جدول نگه دارند. فرش‌آرا با تساوی در این دیدار یک پله در جدول پایین آمد تا در پایان بازی‌های شب گذشته در مکان چهارم جدول رده‌بندی بایستد.


پاورپلی برای تساوی
شاگردان مجید مرتضایی که در نبرد روز گذشته مقابل تیم جوان و دونده ارژن شیراز غافل‌گیر شده بودند، تا 2دقیقه به پایان این دیدار 2 بر یک عقب بودند و در این دقایق بود که کادر فنی فرش‌آرا اقدام به پاورپلی کرد تا بلکه با پنج‌نفره کردن تیمشان بتوانند از شکست بگریزند. تدبیری که البته مفید واقع شد و در همین دقایق بود که فرشی‌ها توانستند گل تساوی‌بخش را به ثمر برسانند. البته این پایان ماجرا نبود و بعد از این گل هم تیم مشهد پنج‌نفره به بازی ادامه داد تا گل پیروزی‌ را هم بزند اما واکنش‌های سنگربان ارژن سد بزرگی برای گل‌زنی فرشی‌ها شد. اصغر قهرمانی و مصطفی فخری برای ارژن و بهزاد عظیمی و گل به خودی مدافع حریف گل‌های فرش‌آرا را به ارمغان آورد!

 

مرتضایی: همین که نباختیم، خوب است!
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا پس از تساوی برابر ارژن شیراز گفت: بعد از تساوی باز هم پاورپلی کردیم تا به گل پیروزی برسیم، اما دروازه‌بان حریف روز خوبی را پشت سر گذاشت. مجید مرتضایی خاطرنشان کرد: ارژنی‌ها خیلی به 3امتیاز این بازی نیاز داشتند و با تمام وجود بازی کردند. با این همه همین که نباختیم، خوب است. ما 8بازی است که نباخته‌ایم و این اتفاق خوبی است. البته از شکل بازی تیمم راضی نیستم و می‌توانستیم بهتر کار کنیم. وی تصریح کرد: این بازی نشان داد که ما بازی آسان نداریم و همه تیم‌ها با تمام توان به میدان می‌آیند. گفتنی است تیم فوتسال فرش‌آرا هفته آینده در مشهد میزبان شاهین کرمانشاه خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->