پاسخ ایران به اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه درباره نقش تهران در جنگ اوکراین طرفداری هریس از اسرائیل در مقابل حزب الله | آن‌هاحق دارند از خود دفاع کنند حمله هوایی به بیروت سه شهید و ۷۴ زخمی برجای گذاشت ترامپ: دموکرات‌ها علیه بایدن کودتا کردند واکنش‌ها به حمله متجاوزانه اسرائیل به بیروت لبنان ارتش اسرائیل: فواد شکر را ترور کردیم ایران حمله مسلحانه به شیعیان در پاکستان را محکوم کرد سازمان ملل: غزه اکنون در شرایط بسیار وخیم انسانی قرار دارد وقوع انفجار‌ پس از حمله به استان بابل عراق (۹ مرداد ۱۴۰۳) تاکید قالیباف بر فعال‌سازی و اجرای تفاهم‌های ایران و امارات عملیات ترور یک فرمانده حزب الله توسط اسرائیل ناموفق بود واکنش ایران به حمله هوایی صهیونیست‌ها به ساختمانی در بیروت اردوغان: اسرائیل مثل یک گروه تروریستی عمل می‌کند زمان احتمالی انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان اعلام شد توصیه قالیباف به پزشکیان | اول از همه صبر و بعد هم تلاش برای حل مشکلات حزب‌الله درخواست‌ها برای عدم پاسخ به حمله اسرائیل را رد کرد معاون نخست وزیر طالبان در تهران: ما خواهان روابط سازنده با همسایگان هستیم پزشکیان: ایران و عربستان باید با هوشیاری توطئه‌ها را خنثی کنند ۲ شهید و چند مجروح در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت (۹ مرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور: گسترش تعاملات ایران و امارات متحده عربی به نفع امت اسلامی است حمله هوایی اسرائیل به بیروت | تل‌آویو مدعی ترور فرمانده حزب‌الله شد + فیلم (۹ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واعظی: جلسه سران قوا نویدبخش همکاری برای اعتلا و آبادانی کشور است

  • کد خبر: ۴۲۹۶۴
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
  • ۱
واعظی: جلسه سران قوا نویدبخش همکاری برای اعتلا و آبادانی کشور است
رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به جلسه شب گذشته سران قوا گفت: دولت برای اداره کشور و عبور از مشکلات، بدون تردید به همکاری و یاری قوای دیگر نیازمند است و این دست جلسات، نویدبخش همکاری نزدیک سه قوه برای اعتلا و آبادانی کشور است.
به گزارش شهرآرانیوز، محمود واعظی روز دوشنبه در اینستاگرام خود اظهار داشت: همدلی و یکپارچگی همه ارکان کشور، شرط لازم غلبه بر مشکلات در شرایط فعلی است.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: دیروز اولین جلسه سران سه قوه پس از روی کار آمدن مجلس یازدهم بود. بحمدلله جلسه در فضایی صمیمی برگزار و مباحث بسیار خوبی در آن مطرح شد. به گفته آقای روحانی رییس جمهوری، این مباحث در جلسه آتی سران پیگیری خواهد شد.

واعظی خاطرنشان کرد: دولت برای اداره کشور و عبور از مشکلات، بدون تردید به همکاری و یاری قوای دیگر نیازمند است و این دست جلسات، نویدبخش همکاری نزدیک سه قوه برای اعتلا و آبادانی کشور است.

نشست سران سه قوه عصر روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رییسی» رییس قوه قضاییه و «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
ببیینیم وتعریف کنیم؟!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->