احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل نگرانی‌های امنیتی ولادیمیر پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ در اوکراین را ساقط می‌کنیم نمازگزاران مشهدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + فیلم دستگیری ۹ نفر مظنون حملات تروریستی مسکو در تاجیکستان آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان
سرخط خبرها

واعظی: جلسه سران قوا نویدبخش همکاری برای اعتلا و آبادانی کشور است

  • کد خبر: ۴۲۹۶۴
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
  • ۱
واعظی: جلسه سران قوا نویدبخش همکاری برای اعتلا و آبادانی کشور است
رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به جلسه شب گذشته سران قوا گفت: دولت برای اداره کشور و عبور از مشکلات، بدون تردید به همکاری و یاری قوای دیگر نیازمند است و این دست جلسات، نویدبخش همکاری نزدیک سه قوه برای اعتلا و آبادانی کشور است.
به گزارش شهرآرانیوز، محمود واعظی روز دوشنبه در اینستاگرام خود اظهار داشت: همدلی و یکپارچگی همه ارکان کشور، شرط لازم غلبه بر مشکلات در شرایط فعلی است.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: دیروز اولین جلسه سران سه قوه پس از روی کار آمدن مجلس یازدهم بود. بحمدلله جلسه در فضایی صمیمی برگزار و مباحث بسیار خوبی در آن مطرح شد. به گفته آقای روحانی رییس جمهوری، این مباحث در جلسه آتی سران پیگیری خواهد شد.

واعظی خاطرنشان کرد: دولت برای اداره کشور و عبور از مشکلات، بدون تردید به همکاری و یاری قوای دیگر نیازمند است و این دست جلسات، نویدبخش همکاری نزدیک سه قوه برای اعتلا و آبادانی کشور است.

نشست سران سه قوه عصر روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رییسی» رییس قوه قضاییه و «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
ببیینیم وتعریف کنیم؟!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->