برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

دانشگر: به عشق هواداران استقلال ماندم

  • کد خبر: ۴۳۱۴۶
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
دانشگر: به عشق هواداران استقلال ماندم
مدافع پرحاشیه استقلال با اشاره به حضور نامجومطلق در راس کادرفنی آبی ها به تمجید از او پرداخت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد دانشگر دراردوی استقلال یکی از با روحیه‌ترین بازیکنان است. او در تلاش است تا با همراهی دیگر بازیکنان مقدمات صعود تیمش به مرحله بعد را فراهم کند. دانشگر اعتقاد دارد که استقلال باید بازی با الشرطه را به رغم ضعف‌های تیم قطری جدی بگیرد.
 
او می‌گوید: «هرگز نباید تصور کنیم از پیش برنده‌ایم و به مرحله بعد صعود کردیم. الشرطه به الاهلی هم باخته و حالا برای افزایش شانس خود وارد رقابت با ما می‌شود. ما یک با با این تیم بازی کردیم که مشکلات داوری باعث شد نتوانیم به حق مان برسیم. در این بازی باید با حواس جمع به میدان برویم و اجازه ندهیم اتفاقات بازی رفت تکرار شود. اعتقاد دارم که باید با توان بالا مقابل این تیم به میدان برویم و محاسبات دقیقی داشته باشیم.»
 
دانشگر درباره کار با مجید نامجو مطلق نیز گفت: «آقا مجید بعد از اتفاقاتی که به وجود آمد هدایت تیم را به عهده گرفت و تلاش کرد حال و هوای تیم را تغییر دهد. آقا مجید خیلی زحمت می‌کشد و ما باید دست به دست هم بدهیم و به ایشان کمک کنیم تا استقلال از گروه بالا برود.» دانشگر درباره تمدید قرارداد خود نیز این جمله کوتاه را به زبان آورد: «من به عشق هوادارن استقلال قراردادم را تمدید کردم. خودم را یک استقلالی می‌دانم. تیم به من نیاز داشت و صلاح نبود دراین شرایط تیم را رها کنم و بروم. به امید موفقیت‌های تازه‌تر دربازی‌های آتی.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->