تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

درباره ۳ جشنواره عجیب گردشگری

  • کد خبر: ۴۳۷۲۲
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
درباره ۳ جشنواره عجیب گردشگری
مردم در همه جای دنیا شرکت در مراسم، گردهمایی و جشن‌های عمومی را دوست دارند. فرقی نمی‌کند این مراسم دلیلی مذهبی داشته باشد یا ملی و فرهنگی و هر چیز دیگری. اما آیا تا به حال شده است از شنیدن رسوم و تشریفات یک جشن متعجب شوید؟ امروز می‌خواهیم۳ جشنواره عجیب را به شما معرفی کنیم.
ریحانه صادقی | شهرآرانیوز؛  مردم در همه جای دنیا شرکت در مراسم، گردهمایی و جشن‌های عمومی را دوست دارند. فرقی نمی‌کند این مراسم دلیلی مذهبی داشته باشد یا ملی و فرهنگی و هر چیز دیگری. اما آیا تا به حال شده است از شنیدن رسوم و تشریفات یک جشن متعجب شوید؟ امروز می‌خواهیم۳ جشنواره عجیب را به شما معرفی کنیم.
 
 

جشنواره تصلیب، سن پدرو، فیلیپین

درباره ۳ جشنواره عجیب گردشگری
 
این جشنواره هرسال در روز جمعه مقدس (روزی که مسیحیان باور دارند مسیح در آن مصلوب شد) توسط بزرگ‌ترین گروه کاتولیک نشین آسیا در فیلیپین برگزار می‌شود. شاید باورش کمی سخت باشد، اما جشنواره تصلیب دقیقا همان چیزی است که از اسمش برمی آید. در این جشنواره، شرکت کنندگان بسیار مذهبی مسیحی با میخ به صلیب کشیده می‌شوند تا از این طریق درد و رنجی را که عیسی مسیح، روی صلیب تحمل کرده است درک کنند. شاید این جشنواره به نظرتان خیلی خیلی خطرناک بیاید و فکر کنید حتما کلی آدم در آن صدمه جدی می‌بینند، اما جالب است بدانید جشنواره تصلیب به ندرت تلفاتی می‌دهد. همه میخ‌های استفاده شده در این مراسم استریل هستند و پزشک‌های زیادی در آنجا حضور دارند تا در صورت لزوم دست به کار کمک به مجروحان شوند!
 
 

هیتوری سومو، اُمیشیما، ژاپن

شاید از جزئیات کشتی سومو چیز زیادی ندانید، اما احتمالا جایی تصویری از کشتی گیران سومو دیده اید. بله، همان مردان درشت اندام ژاپنی که معمولا لباس خیلی زیادی هم به تن ندارند! دست کم از روی اسم این ورزش می‌توانید حدس بزنید که بین ۲ نفر برگزار می‌شود. با این حال، در هیتوری سومو نیازی به حضور ۲ کشتی گیر نیست، چون هیتوری سومو تک نفره است. هرسال صد‌ها شرکت کننده از سرتاسر ژاپن به امیشیما می‌روند تا به تماشای نبرد کشتی گیران محبوبشان با «روح گیاه برنج» بنشینند! بومیان این منطقه عقیده دارند نتیجه این «نبرد» مشخص می‌کند که در آن فصل محصول خوبی خواهند داشت یا نه. این مراسم روز پنجم ماه پنجم سال و روز نهم ماه نهم سال در چندین معبد در ژاپن برگزار می‌شود.
 
 

جشنواره اِیو، لاگوس، نیجریه

 

درباره ۳ جشنواره عجیب گردشگری
 
این جشنواره زمانی برگزار می‌شود که شاه یا نجیب زاده‌ای از دنیا برود یا شاهی جدید بر مسند قدرت بنشیند. در طول این جشنواره، رفت وآمد خودرو‌ها در پایتخت به طور کامل متوقف می‌شود و صد‌ها نفر ماسک‌های مخصوصی به صورت می‌زنند و به عنوان روح شاه متوفی به خیابان‌ها می‌ریزند. تماشای منظره راهپیمایی این تعداد آدم که خود را به شکل روح درآورده اند و در خیابان‌های خلوت شهر پرسه می‌زنند به خودی خود رعب آور است. حالا تصورش را بکنید وقتی این آدم‌ها کسی را سوار بر موتور یا خودرو ببینند، بر سرش بریزند و با چوب دستی هایشان او را مفصل کتک بزنند! این دقیقا اتفاقی است که در لاگوس می‌افتد. ۲ بار آخری که این جشنواره برگزار شد برمی گردد به سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷.
 
 

منبع: passportsymphony.com
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->