زلزله جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند (۹ مرداد ۱۴۰۳) فوری: حریق گسترده انبار ابر در شرق مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی تشخیص ۱۵۲ بیمار مبتلا به تب دنگی در کشور | اسامی شهر‌های آلوده به پشه آئدس اعلام شد چند روش ساده برای جلوگیری از کوچک شدن مغز حلیت پاستیل‌های دارای نشان سیب سلامت سازمان غذا و دارو تایید شد کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک‌دار در خانه + فیلم ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور طرح ملی حقوق یاران برای خدمت رسانی تخصصی حقوقی و قضایی به جامعه تدوین شد انفجار مرگ‌بار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر | فوت ۶ نفر از اعضای خانواده
سرخط خبرها

تجرد قطعی ۸۰ هزار سالمند ایرانی

  • کد خبر: ۴۴۵۷۷
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
تجرد قطعی ۸۰ هزار سالمند ایرانی
رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان گفت: ۸۰ هزار سالمند در کشور دچار پدیده تجرد قطعی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان گفت: ۸۰ هزار سالمند در کشور دچار پدیده تجرد قطعی هستند.

امروز نشست خبری حسام‌الدین علامه رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان برگزار شد.

وی در این نشست با اشاره به افزایش جمعیت سالمندی در کشور گفت: حدود ۸۰ هزار سالمند داریم که دچار پدیده تجرد قطعی هستند. وقتی دوره میان‌سالی را نگاه می‌کنیم ۱۳۰۰ هزار نفر فرد میانسال ازدواج نکرده داریم.

علامه در ادامه با اشاره به اینکه پس از ۱۶ سال در ۳۱ شهریور آئین نامه اجرایی ساماندهی سالمندان به دستگاه‌ها ابلاغ شد و این شروع حرکت اجرای برنامه‌های سالمندی در کشور است و انسجام و هدفی را برای ما مشخص می‌کند. از دستگاه‌ها می‌خواهیم برنامه‌های خود را در حوزه سالمندی ارائه کنند تا ۱۴۰۰ اولین دوره آن را اجرا کنیم.

رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان اظهار کرد: این سند که آئین نامه اجرایی آن ابلاغ شده شامل ۶ هدف، ۱۹ راهبرد و ۱۳۳ سیاست اجرایی است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->