سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

تجرد قطعی ۸۰ هزار سالمند ایرانی

  • کد خبر: ۴۴۵۷۷
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
تجرد قطعی ۸۰ هزار سالمند ایرانی
رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان گفت: ۸۰ هزار سالمند در کشور دچار پدیده تجرد قطعی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان گفت: ۸۰ هزار سالمند در کشور دچار پدیده تجرد قطعی هستند.

امروز نشست خبری حسام‌الدین علامه رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان برگزار شد.

وی در این نشست با اشاره به افزایش جمعیت سالمندی در کشور گفت: حدود ۸۰ هزار سالمند داریم که دچار پدیده تجرد قطعی هستند. وقتی دوره میان‌سالی را نگاه می‌کنیم ۱۳۰۰ هزار نفر فرد میانسال ازدواج نکرده داریم.

علامه در ادامه با اشاره به اینکه پس از ۱۶ سال در ۳۱ شهریور آئین نامه اجرایی ساماندهی سالمندان به دستگاه‌ها ابلاغ شد و این شروع حرکت اجرای برنامه‌های سالمندی در کشور است و انسجام و هدفی را برای ما مشخص می‌کند. از دستگاه‌ها می‌خواهیم برنامه‌های خود را در حوزه سالمندی ارائه کنند تا ۱۴۰۰ اولین دوره آن را اجرا کنیم.

رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان اظهار کرد: این سند که آئین نامه اجرایی آن ابلاغ شده شامل ۶ هدف، ۱۹ راهبرد و ۱۳۳ سیاست اجرایی است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->