۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رونمایی از نقشه یادگیری آموزش و پرورش عشایر خراسان رضوی

  • کد خبر: ۴۵۱۸۵
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
رونمایی از نقشه یادگیری آموزش و پرورش عشایر خراسان رضوی
با حضورمعاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از نقشه یادگیری آموزش و پرورش عشایر خراسان رضوی رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با حضورمعاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از نقشه یادگیری آموزش و پرورش عشایر خراسان رضوی رونمایی شد.


ابوالحسن حقیقی بهسازی آموزشی را یک جریان مستمر در عرصه تعلیم و تربیت مترقی در هزاره سوم دانست و گفت: در شرایط کنونی که شیوع بیماری کووید ۱۹ آموزش کشور را در موقعیتی خاص قرار داده که هیچ تجربه‌ی آموزشی مشابه‌ای وجود ندارد، ترسیم نقشه یادگیری استان و منطقه، مدرسه و کلاس و نقشه یادگیری دانش آموز در خانواده برای خروج از بحران و تبدیل تهدید آن به فرصت همسو با جریان آموزش جهانی ضروری است.

وی با اشاره به جمعیت بیش از ۶۱۵ هزار دانش آموزی ابتدایی استان که بیش از ۳۵ درصد آن روستایی و ۱ درصد آن عشایری می‌باشند افزود: برای ترسیم نقشه آموزشی و یادگیری عناصر تاثیرگذار از جمله؛ معلم، دانش آموز و اولیا همچنین گروه‌های تاثیر گذار مانند سرگروه‌های آموزشی، راهبران آموزشی و تربیتی و ظرفیت رسانه‌های آموزشی (شبکه شاد) دارای نقش کلیدی بوده که زمینه ساز، بهسازی آموزشی و شکل گیری فرهنگ یادگیری آموزش مجازی بعنوان رویکردی نوین و موثر در شرایط کنونی هستند.

این مقام مسئول در ادامه، شناسایی آموزگاران ماهر، کارآمد، اثر بخش و آشنا با آموزش مجازی مبتنی بر ابزار‌های هوشمندسازی و نرم افزاری را ضروری دانست و افزود: این گروه از معلمان با بازآرایی مدل ها، الگو‌ها و روش‌های آموزشی متناسب با ظرفیت‌های بومی، فرآیند ترسیم نقشه یادگیری معلمان و آماده سازی آن‌ها را برای آموزش مجازی فراهم می‌نمایند.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت مدارس عشایری در ۲۳ منطقه و شهرستان استان اظهار داشت: ۴۰ درصد دانش آموزان عشایری استان به آموزش‌های مجازی دسترسی دارند.

وی با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد مدارس عشایری استان دارای جمعیت دانش آموزی کمتر از ۱۰۰ دانش آموز می‌باشند گفت: در این مدارس با توجه به جمعیت کم دانش آموزان، با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری مطلوب اجتماعی اکثر کلاس‌ها به شیوه حضوری برگزار می‌گردد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به تهیه و توزیع ۱۷ هزار جلد محتوای آموزشی با همکاری اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در دومرحله و در قالب قاصدک سلامتی تصریح کرد: محتوای ارسال شده به مدارس عشایری استان حاوی مطالب آموزشی و بهداشتی می‌باشد، همچنین در این راستا سی دی‌های آموزشی به این مدارس ارسال شده است.

قابل ذکر است در این جلسه که با حضور حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش برگزار شد از نقشه یادگیری آموزش و پرورش عشایر خراسان رضوی رونمایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->