نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

کامنت استقلالی‌ها عامل محرومیت سنگین مهاجم پرسپولیس؟+ عکس

  • کد خبر: ۴۵۵۱۱
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
  • ۱۳
کامنت استقلالی‌ها عامل محرومیت سنگین مهاجم پرسپولیس؟+ عکس
اعلام محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر به دلیل آنچه که AFC حرکات نژادپرستانه خوانده، با واکنش کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده‌است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اعلام محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر از حضور در میادین به دلیل شادی بعد از گل این بازیکن، بدترین خبری بود که پرسپولیسی‌ها می‌توانستند در فاصله ۳ ساعت تا آغاز حساس ترین بازی سال خود با آن روبه رو شوند.

محرومیت آل کثیر به دلیل شادی بعد از گل نژادپرستانه در شرایطی رخ داده که این بازیکن بارها در خصوص شادی بعد از گل خود توضیح داده‌بود. او گفته بود که چشمان کوچک برادرزاده‌اش باعث شده تا پس از گلزنی در هر بازی، به یاد او باشد و به نوعی در شادی بعد از گل، این عضو خردسال خانواده آل کثیر را شریک کند. شادی‌ای که حالا دردسر بزرگی برای مهاجم پرسپولیس ایجاد کرده‌است.

 


بیشتر بخوانید:


بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص محرومیت عیسی آل کثیر

برخی از کاربران به شدت از این اقدام AFC انتقاد کردند و نوشتند پرسپولیس باید از تمام ابزار خود برای اعتراض به این رای استفاده نماید تا محرومیت آل کثیر به همان سرعتی که صادر شده، بخشیده شود.

برخی دیگر معتقدند این حرکت AFC به نوعی تسویه حساب با فوتبال ایران و حمایت از اعراب است. یکی از کاربران در توئیتر نوشت: وقتی النصر برای هر بازیکن خود، پاداشی یک و نیم میلیاردی درنظر می‌گیرد، برایش کاری ندارد که از طریق لابی در کنفدراسیون فوتبال آسیا، اقدام به تضعیف حریف کند.

عده ای هم این محرومیت را از چشم استقلالی‌ها می‌بینند و معتقدند کامنت‌های مستمر هواداران استقلال باعث شده که حساسیت ویژه ای در خصوص آل کثیر و شادی بعد از گلش ایجاد شود.

بخشی از هواداران پرسپولیس هم به این تصمیم AFC کنایه زدند و یادآوری کردند پرسپولیس سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را حتی با پنجره بسته در کارنامه دارد‌ و این تصمیم مغرضانه، تاثیری در برد امشب شاگردان گل‌محمدی نخواهدداشت.

 

عکس برادرزاده عیسی آل کثیر  

 

کامنت استقلالی‌ها عامل محرومیت سنگین مهاجم پرسپولیس؟+ عکس


بیشتر بخوانید: عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس شش ماه از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شد


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
19
8
تا دفعه اخرش باشه ک همچین حرکتی ک تو دنیا به نشانه توهین و نژاد پرستانه است رو انجام میده.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
8
12
با این کارها فقط خودشون رو میسسسسسوزونن
سورپریزی ابدی کیسه کبیر خخخخخ
ایرانی
Switzerland
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
4
8
سلام . البته از قدیم الایام ، پدر بزرگ استقلالی ها که باشگاه تاج نامیده میشد این روش تخریب در ورزش حریف را داشته و متاسفانه هنوز دنبال میکنند چون هر وقت نتوانی مانند حریفت پیشرفت کنی او را بی ارزش کن تا مثل تو شود . تیمی که با خودش قلیان دارد بهتر است در مسابقات پهلوانی قلیان داران شرکت کند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
4
6
فینال اسیا کوری چشم کیسه ها
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
2
6
موضوع بر می گرده به مدیریت ضعیف فدراسیون فوتبال ایران بخاطر مشکلات مالی که برای فدراسیون و AFC بوجود آورده ، حالا AFC اینطوری تلافی کرده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
11
2
پرسپولیس همیشه قهرمان حتی بدون ال کثیر نژادپرست
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
1
5
Afc و باشگاه النصر که حسابشون مشخصه اما اما از خائنهای داخلی، متاسفانه تاریخ ایران پر از این خائنهاست که هر کدمشونم با یه دلیلی خیانت خودشون رو از دیدگاه خودشون موجهه جلو میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
5
1
چه اعتراضی؟ حرکت نژادپرستانه است دیگه .اماگویا چون عادت داشته توهمه بازیها این کارراانجام بده ازمحرومیتش تعجب کرده.
یه بارجستی ملخک دوبارجستی ملخک آخربه دستی ملخک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
2
4
واقعا حق آل کثیر این نبود که محروم بشه اونم ۶ ماه آل کثیر حتی تو بازی های ایرانشم این حرکت رو انجام میداد عربستانی ها چوبشو خوردن وقتی آل کثیر رو محروم میکنند اونم به خاطر یه چیز مسخره مقابل النصر باختن دلم خیلی خنک شد الکی الکی محروم میکنن اونم ۶ماه استقلالی هایی که اعتراض میکنید الان پرسپولیس جای تیم حریفتون نیست الان پرسپولیس داره با اسم ایران پیش میره پس توی کامنت هاتون جوری رفتار نکنید که ایران و ورزشگاه آزادی هست
به امید قهرمان شدن پرسپولیس ایران
مبینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
مگه چ کار کرده چرا همش تو حاشیه هستین
M.o
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
3
2
میشه کامنت استقلالی ها رو خطاب به afc رو بزاری یا که همچین چیزی ندارید و فقط تهمت میزنین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
1
5
همش تقصیر کیسه کش ها هستن برید جشن بگیرید خائن های کیسه کش شدیم خار چشمتون خودتون نمیتونین موفق بشین چرا نمیزارین دیگران موفق بشن خائن ها
پرسپولیس سرور کیسه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
1
2
تنها 16 روز تا پایان محرومیت عیسی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->