چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها
سرخط خبرها

اعتراف مددی: از انتقال چشمی هیچ سودی نبردیم!

  • کد خبر: ۴۶۱۵۵
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
اعتراف مددی: از انتقال چشمی هیچ سودی نبردیم!
درحالی که کارشناسان به شدت از شیوه انتقال چشمی به ام الصلال انتقاد دارند، احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز این انتقال را به نقد کشیده است! ظاهرا او سعادتمند را مقصر این جدایی می‌داند.

گروه ورزش/شهرآرا نیوز، جدایی ستاره‌ها از استقلال اتفاق تازه‌ای نیست. در فصول قبل بارها بازیکنان کلیدی و تاثیرگذاراردوگاه آبی را ترک کرده بودند. از مامه تیام، سرور جبارف و آیاندا پاتوسی گرفته تا امید نورافکن، مجید حسینی والهیار صیاد منش.

در مقطعی نیز امید ابراهیمی که دراوج قرار داشت استقلال را به مقصد تیم‌های خارجی ترک کرده بود. در واقع استقلال به این نوع جدایی‌ها عادت کرده و بارها بازیکنان تاثیرگذارش را از کف داده است. حال زمانی که بازیکنان با پرداخت حق ترانسفر از استقلال جدا می‌شوند و مبالغی گیر باشگاه‌ها می‌آید تا حدی جدایی‌ها قابل هضم است.

برای مثال با اینکه نسبت به جدایی تیام انتقاد‌های بسیاری بود و انتظار می‌رفت این بازیکن در زمان مدیریت فتحی دراستقلال حفظ شود تا این باشگاه به سمت قهرمانی برود اما حق ترانسفر حاصل از جدایی این بازیکن نیز رقم چشمگیری بود که تا حدی برفقدانش سرپوش گذاشت.

برخی دیگر از بازیکنان مانند مجید حسینی و حتی امید نورافکن و اللهیار صیامنش نیز به هنگام عقد قرارداد با تیم‌های خارجی مبالغی را تحت عنوان حق ترانسفر به باشگاه استقلال دادند که درهرحال برای این باشگاه سود آور بود اما درماجرای جدایی روزبه چشمی هیچ آثاری از پرداخت حق انتقال در این جدایی به چشم نمی‌خورد. روزبه چشمی تنها با انتشار متنی احساسی جدایی خود را از باشگاه استقلال اعلام کرده و مدیران استقلال نیز بی آنکه درباره نحوه انتقال بازیکن خود به ام اصلال توضیح بدهند تنها به یک کنایه کوچکی علیه سعادتمند بسنده کرده و ابراز امیدواری کرده‌اند که درآینده شاهد چنین انتقال‌های بی سودی نباشیم.

وعده‌ای که بعید است احمد مددی، سرپرست جدید مدیرعاملی باشگاه استقلال از عهده‌ آن برآید به این دلیل که اساسا او با زیروبم باشگاهداری در چنین سطحی آشنا نیست و بعید است که او نیز به مانند مدیران سابق استقلال توان مقابله با درخواست‌های بازیکنانی از جنس روزبه چشمی را داشته باشد. چشمی که اخیرا و درروزهای پایانی مدیریت سعادتمند با استقلال تمدید کرده بود در قراردادش جدایی بدون هیچ قید و شرطی را گنجاند و مدیران باشگاه استقلال نیز درحالی که پیش بینی می‌کردند او از این باشگاه جدا خواهد شد، تن به عقد این قرارداد دادند. شاید اگر سعادتمند از کاریزمای مناسب برای مقابله با چنین بازیکنان برخوردار بود می‌توانست در مقابل زیاده خواهی چشمی ایستادگی کند تا لااقل مبلغی را به عنوان حق انتقال به باشگاه استقلال بپردازد اما بی توجهی به این شروط سبب شد چشمی بی آنکه یک ریال به باشگاه استقلال پرداخت کند، جدا شود.

در عین حال مددی قول داده از این به بعد قرارداد‌ها با بازیکنان به سود استقلال منعقد شود. او می‌گوید:« متاسفانه در برخی قراردادهای منعقد شده، انضباط مالی کمتری را شاهد هستیم. برخی آپشن‌های قراردادها منطقی نیست. ما تلاش می‌کنیم قراردادها را برد-برد کنیم. . نه اینکه یک بازیکن امکان فسخی داشته باشد و باشگاه هیچ نفعی نداشته باشد. چشمی به راحتی به قطر رفته است چون در قراردادش این بند را گذاشته بودند. پس چه نیازی به تمدید قرارداد بود؟ او بدون تمدید باید در آسیا برای ما بازی می‌کرد. ما می‌توانستیم در فضایی آرام قرارداد ببندیم، ما در خصوص فکری هم شتاب زده عمل نکردیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->