صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فیلم‌های کمدی «عینک قرمز» و «تگزاس۳» در نوبت اکران «امیر جدیدی» نقش منصور بهرامی را بازی می‌کند ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت روز معلم + زمان پخش رقص قلم در دستان شعله | یادی از اسماعیل آشتیانی، شاعر، نقاش و ادیب معاصر «نصرالله شیرین‌آبادی» نوازنده پیشکسوت ویولن درگذشت + علت فوت نگاهی به فیلم سینمایی «مست‌عشق» | تکه‌پاره‌های یک روایت فیلم «رابطه» با بازی زنده یاد «خسرو شکیبایی» + زمان پخش آهنگ «قلب من قلب یه عاشق» دیان را بشنوید + لینک دانلود و متن ترانه پیوند تجربه و هنر در عرصه دانشگاه | گزارشی از کارگاه‌های رویداد «هفته هنر» در مشهد گفتگو با امیرحسین رضازاده، بازیگر مشهدی فیلم «بی بدن» | بازی در آثار جدی را بیشتر دوست دارم لورل و هاردی به تلویزیون می‌آیند + زمان پخش عضو شورای شهر مشهد مقدس: برگزاری جشنواره «حکیم توس» جزو اولویت‌های ماست ما را مباد از دل طوفان گریختن | واکنش شاعران و اهالی ادب به سروده رهبر معظم انقلاب
سرخط خبرها

دلایل جدایی عادل فردوسی پور از زبان خودش + فیلم

  • کد خبر: ۴۶۴۴۹
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
دلایل جدایی عادل فردوسی پور از زبان خودش + فیلم
در حاشیه دریافت جایزه دستاورد فارغ التحصیلان در مراسم آنلاین انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، عادل فردوسی پور گفت: بدون هیچ دلیل موجهی من رو گذاشتند کنار!
به گزارش شهرآرا نیوز، عادل فردوسی‌پور که از اسفند سال ۹۷ به نوعی ممنوع التصویر شده است و برنامه پربیننده اش نیز پس از ۲۰ سال، توسط فروغی مدیر شبکه سوم سیما به تعطیلی کشانده شد، امروز پس از دریافت جایزه "دستاورد فارغ‌التحصیلان" در آیین آنلاین انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف (سوتا)، بالاخره در این باره حرف‌های جالبی را مطرح کرد.

فردوسی پور که به صورت ویدیو کنفرانس صحبت می‌کرد اظهار کرد: جادارد تسلیت بگویم درگذشت استاد محمدرضا شجریان عزیز را. می‌دانم همه ما ناراحت هستیم از اتفاق تلخی که برای استاد شجریان رخ داد. علی‌رغم تمامی محدودیت‌هایی که بود ایشان همیشه یک جایگاه مانا در قلب و دل تمام ایرانیان دارند.

وی در ادامه اظهار کرد:من همیشه سر کلاس‌هایم به بچه‌ها می‌گفتم آقا! خانوم! مملکت را ترک نکنید... بمونید تلاش کنید و بجنگید مملکتمان رو بسازیم. بهمن ۹۷ که ترم جدید شروع شد من این را مطرح کردم و کلی جر و بحث با بچه‌ها که بمانید و حداقل اگه می‌رود، برگردید و آنجا ماندگار نشوید.

مجری برنامه ۹۰ که مشخص بود حرف‌های زیادی دارد و از شرایطش خسته شده است ادامه داد: اسفند ۹۷ مرا به آن شکل عجیب و غریب کنار گذاشتند. بدون هیچ توضیح و بدون هیچ دلیل موجه مرا کنار گذاشتند.

وی افزود: عید شد و اولین کلاس، چهاردهم یا پانزدهم فروردین بود. بچه‌ها گفتند استاد شما که می‌گفتید بمانید و مملکت را بسازید. شمایی که ماندی بیست‌وچند سال کار کردی، بیست سال برنامه داشتی، چه شد؟! پس الان حرفت چیست؟
و راستش چیزی برای پاسخ نداشتم که بگویم.

فردوسی پور در پایان صحبت هایش گفت: امیدوارم بستری فراهم شود تا همه کسانی که کشورشان، میهنشان را دوست دارند، بتوانند کار کنند و در حوزه‌ای که دوست دارند فعالیت کنند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->