نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها
۵ نکته جالب از جام‌جهانی بسکتبال

از تزلزل آمریکا تا مرگ آلمان به دست دومینیکن

  • کد خبر: ۴۶۵۸
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۹
از تزلزل آمریکا تا مرگ آلمان به دست دومینیکن

اتفاق‌های دوراز‌انتظاری همچون تزلزل آمریکا، حذف آلمان و ضعیف‌ظاهر‌شدن نماینده‌های آسیا و آفریقا در دور اول جام‌جهانی بسکتبال۲۰۱۹ چین دیده شد. دور اول جام‌جهانی بسکتبال۲۰۱۹ چین به پایان رسید و 2 تیم نخست هر گروه به دور بعد صعود کردند تا در 4 گروه جدید به رقابت بپردازند. 2 تیم برتر گروه‌های A و B در یک گروه حضور دارند و تیم‌های اول و دوم گروه‌های Cو D نیز در یک گروه قرار دارند. دیگرگروه‌ها هم به‌همین‌نحو تشکیل شده‌اند. در این مرحله هر بازی ارزش طلا دارد و 2 تیم نخست 4 گروه در یک‌چهارم نهایی رقابت خواهند کرد تا برای کسب مدال تلاش کنند. در دور نخست، برخی ویژگی‌های تیم‌ها مشخص شد و می‌توان حدس زد در مرحله بعد چه اتفاق‌هایی قرار است رخ دهد. اگر بازی‌های دوستانه جمع‌بندی درستی ندادند، اما اکنون می‌دانیم صربستان یکی از بخت‌های نخست قهرمانی است و آمریکا بیش از هر زمان دیگری متزلزل است. تیم آمریکا تنهانکته منفی این بازی‌ها نبود. آنتتوکونمپو و یونان در سطح مدنظر ظاهر نشدند. آلمان در نهایت شگفتی از این رقابت‌ها حذف شد. ترکیه از بهشت تا جهنم را در یک روز تجربه کرد و آسیا و آفریقا نماینده‌ای در جمع ۱۶ تیم برتر ندارند.


افول بهترین بازیکن NBA
یونان برخلاف انتظار ظاهر شد؛ اما بدترین نکته منفی این تیم به آنتتو مربوط می‌شد. بازیکنی که در فصل گذشته بهترین بازیکن NBA شد، این موضوع را در جام‌جهانی نشان نداد. هم‌تیمی‌هایش همچون نیکولا یوکیچ بهتر از او عمل کردند. آنتتو در دیدار نخست برابر مونته‌نگرو تنها ۱۰امتیاز کسب کرد و 8 ریباند داشت. او ۱۶دقیقه بازی کرد. در دیدار برابر برزیل مشکلات فرا رسید. در روز شکست غیرمنتظره یونان، بازیکن ملیواکی‌باکس در ۳۰ دقیقه آمار ۱۳ امتیاز و 4 ریباند را به ثبت رساند. او آخرین دقایق را به‌دلیل پنج‌خطایی‌شدن، بیرون از زمین گذراند. آنتتو برابر نیوزلند به نظر می‌رسید جانی دوباره گرفته است و آمار خوبی را به ثبت رساند؛ اما تابه‌امروز بازیکنی تعیین‌کننده همچون در NBA نبوده است.


تزلزل آمریکا
اصطلاح خواستن و توانستن خیلی زود جایش را به خواستن و نتوانستن داد. ناتوانی آمریکا برابر ترکیه در دومین دیدار مرحله گروهی و پیروزی با یک امتیاز اختلاف در وقت‌های اضافه می‌توانست به نخستین شکست تاریخ آمریکا با حضور بازیکنان NBA از سال۲۰۰۶ تبدیل شود. این تیم پس از پیروزی قاطع بر ژاپن، اکنون برابر یونان قرار خواهد گرفت. 2 تیم زخم‌خورده برابر هم قرار می‌گیرند. آمریکا بیش از هر زمان دیگری متزلزل نشان داده است. تنهانکته مثبت این تیم شکست‌ناپذیری‌شان بوده است و هر 3 بازی را با پیروزی به پایان رساندند. آن‌ها در نیمکت از حضور پوپویچ و استیو کر برخوردارند و اگر می‌خواهند طلا بگیرند، باید تلاش بیشتری کنند. باید منتظر ماند تا دید آمریکا در مرحله دوم چه نتایجی کسب می‌کند.


حذف عجیب آلمان
ژرمن‌ها یکی از بهترین تیم‌هایشان را در دهه اخیر وارد این رقابت‌ها کردند. آلمان دربرابر فرانسه نمایش خیلی خوبی داشت؛ اما نتوانست پیروز شود. دومینیکن درنهایت شگفتی آن‌ها را در دومین بازی از جام‌جهانی حذف کرد. آخرین پیروزی آلمان به هیچ دردی نخورد. دنیس شرودر، جایگزین درک نویتزسکی بازنشسته شده است؛ اما هنوز فاصله زیادی با او دارد.


ترکیه؛ از بهشت تا جهنم
از بهشت تا جهنم؛ از یک‌قدمی در شکست مدافع عنوان قهرمانی تا حذف از جام‌جهانی. ترک‌ها خطای تاتوم را در زمان تنها یک‌دهم ثانیه به پایان وقت قانونی، از یاد نخواهند برد. بااین‌حال بیش از همه 4 پرتاب آزاد پیاپی را که از دست دادند، فراموش نخواهند کرد؛ چون از جام‌جهانی کنار رفتند. چک بالاتر از این تیم به مرحله بعد صعود کرد. ترکیه باوجود نمایش درخشان برابر آمریکا از جام‌جهانی حذف شد. پرتاب‌های آزاد هم باید گل شوند، همیشه پوپویچ به این موضوع اشاره می‌کند.


ضعف آسیا و آفریقا
2 قاره در دور دوم مرحله گروهی و بین ۱۶ تیم برتر، نماینده‌ای ندارند و به‌همین‌دلیل شانسی هم برای مدال ندارند. نه نیجریه که همیشه خوب ظاهر می‌شد و نه چینِ میزبان که در یک گروه آسان قرار داشت، نتوانستند به مرحله بعد صعود کنند. میزبان با پیروزی این رقابت‌ها را شروع کرد؛ اما در 2 بازی بعد شکست خورد. جام‌جهانی اکنون با نماینده‌های اروپا و آمریکا پیگیری می‌شود. همچنین استرالیا از اقیانوسیه حضور دارد و دیگر‌قاره‌ها جایی در این بازی‌ها ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->