نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مظلومی با گارد پورحیدری در استقلال

  • کد خبر: ۴۶۵۹۱
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
مظلومی با گارد پورحیدری در استقلال
پرویز مظلومی با هیبتی شبیه پورحیدری وارد کارزار سرپرستی استقلال شده، اما این سوال ذهن استقلالی‌ها را به خود مشغول کرده که آیا به واقع او می‌تواند شخصیتی کاریزماتیک همچون پورحیدری باشد وبسیاری از حواشی را کنترل کند؟

گروه ورزش|شهرآرا نیوز، پرویزمظلومی وقتی با سوالی درباره چرایی رهایی تیم جوانان ایران و بازگشت به استقلال در قامت سرپرست مواجه شد، پاسخی داد که عمیقا تامل برانگیز بود.

مظلومی بلافاصله بعد از شنیدن این سوال به ماجرای منصورپورحیدری اشاره کرد که روزگاری به خاطر استقلال حاضر شد تیم ملی ایران را رها کند. درواقع مظلومی می‌خواست به پرسشگران اعلام کند که همچون منصور عمل کرده تا درقامت عنصری فداکار درمواجهه با باشگاه استقلال خطاب داده شود.

گرچه موقعیت آن روزهای پورحیدری به واسطه سرمربیگری درتیم ملی ایران قابل قیاس با وضعیت کنونی مظلومی نیست اما رفتار مظلومی نشان می‌دهد که می‌خواهد جا پای مردی بگذارد که در سال‌های پایانی دوران زندگی‌اش از سوی استقلالی‌ها پدرخطاب داده می‌شد. آنچه اما سبب شد پورحیدری به چهره‌ای متفاوت تبدیل شود رفتاری حرفه‌ای درمواجهه با مشکلات روزمره استقلال بود، علاوه برآنکه چهره کاریزماتیک منصور اجازه هرنوع بی انضباطی را از بازیکنان سلب می‌کرد و او گاهی درقامت عضو هیات مدیره نیز درتصمیم گیری‌های کلان باشگاه استقلال نقشی کلیدی ایفا می‌کرد.

تردیدی نیست اگر مظلومی بتواند آنچه پورحیدری رقم زد را درعمل به نمایش بگذارد به زودی تبدیل به همان چهره‌ای خواهد شد که بعد از پورحیدری هرگز دراستقلال ندیدیمش. مظلومی به علایق عمیق استقلالی خود از این ظرفیت برخوردار است که به پورحیدری جدید استقلال بدل شود به شرط آنکه در همه حال پخته عمل کند و منافع باشگاه استقلال و هواداران را بر هر چیزی ارجح تر بداند.

به هرحال استقلالی‌ها بازگشت مظلومی را این بار در قامت سرپرست به فال نیک می‌گیرند و انتظار دارند او همان طور که از پورحیدری نام برده وبه نوعی قصد الگو برداری از او را دارد، در وادی عمل نیز یک منصور جدید برای باشگاه بزرگ استقلال باشد و بسیاری از حواشی را کنترل کرده و نقش یک مشاور خوب را برای بازیکنان و مربیان بازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->