سرخط خبرها

آدم بودن سخت است!

  • کد خبر: ۴۸۲۶
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
آدم بودن سخت است!
محمد کاملان خبرنگار شهرآرا محله

دوستی تعریف می‌کرد که خودرو صفرش را در پارکینگ یکی از مجتمع‌های تجاری پارک کرده است که با زن و بچه برود خرید. وقتی برمی‌گردد، می‌بیند راننده شیرپاک خورده‌ای موقع خروج سرتاسر خودرواش را خط انداخته و رفته است. می‌گفت وسط بد و بیراه گفتن به شانسش و آن راننده نامحترم، چشمش به کاغذ زیر
برف پاک‌کن افتاد که رویش نوشته شده بود: با عرض معذرت موقع خروج از جای پارک با خودروتان برخورد کردم. لطفا تماس بگیرید تا خسارت را پرداخت کنم.
تعریف می‌کرد خوش‌حال بودم از اینکه حداقل با یک آدم درست ‌و حسابی طرف هستم که حق‌الناس حالی‌اش است. همان‌جا و فی‌المجلس زنگ می‌زند به راننده تا قرار و مدار پرداخت خسارت را با هم بگذارند. غافل از اینکه شماره زیربرف پاک‌کن اصلاً متعلق به صاحب آن خودرو نبوده است و مالک تلفن همراه نه گواهی‌نامه داشته نه خودرو! بعد از کلی دوندگی و بالا و پایین کردن پله‌های دادگستری و بازبینی دوربین‌های مداربسته پارکینگ، بالاخره راننده را پیدا می‌کند.
آقای راننده که پولش از پارو بالا می‌رفت و ماشینِ آخرین سیستم زیر پایش بود، فقط و فقط به نیت اذیت کردن و خندیدن شماره اشتباهی گذاشته است.
دلش می‌خواست یکی را سرکار بگذارد و گویا بار اولش هم نبوده و قربانی‌های زیادی داشته است. خودش پیش قاضی اعتراف کرده که تا الان 15-10نفر را همین‌طور سرکار گذاشته است.
به ویژه آن‌هایی که خودرو نو و تر و تمیزِ هم قیمتِ پراید داشتند. عجیب‌ این بود که گاهی وقت‌ها خودش می‌رفت جلو و به کسی که خودرویش آسیب‌دیده بود اصرار می‌کرد که حتماً به طرف زنگ بزند و خسارت بگیرد.
بعد هم یک گوشه می‌ایستاد و سرکار رفتن و استیصال و عصبانیت یک آدم را از نزدیک نگاه می‌کرد و لذت می‌برد تا نشان بدهد که به شکل عجیب و حتی خطرناکی سادیسم دارد و از آسیب زدن به دیگران کیفور می‌شود. حتی به این قیمت که خودرو چند میلیاردی‌اش به قهقرا برود. هرچند آدمی که میلیون پول خُردش باشد، غمش نیست!
از همه این‌ها عجیب‌تر این است که آقایِ راننده روان‌پریش ادعا کرده بود، ایده شوخی مسخره‌اش را از کلیپی گرفته است که در آن رضا کیانیان با خودرویی تصادف می‌کند و شماره‌اش را برای طرف می‌گذارد که زنگ بزند و بعد خسارت بگیرد! اینکه چطور یک آدم می‌تواند از دل یک کلیپ آموزنده چنین جنایتی را طرح‌ریزی کند، خودش جای سؤال دارد. اما اگر مدیران تلویزیون می‌دانستند که یاد دادن رعایت حق‌الناس به مردم و اینکه اگر با خودرویی پارک شده، تصادف کردند شماره‌شان را زیربرف پاک‌کن بگذارند، قرار است دستمایه شوخی‌های کثیف یک عده روان‌پریش و سادیسمی شود که تفریحی جز آزار و اذیت مردم ندارند، پشت دست خودشان و همه آن هنرمندان را داغ می‌کرد که دیگر سمت ساخت چنین کلیپ‌هایی نروند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->