هریس: ما پیروز انتخابات می‌شویم حماس درباره یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد وزیر یونانی، ترکیه را تهدید نظامی کرد واکنش پزشک بایدن به خبر مرگ رئیس جمهور آمریکا حمله راکتی حزب‌الله برای نخستین بار به شهرک صهیونیست نشین تسوریال انفجارهای شدید در حیفا و عکا در سرزمین‌های اشغالی باقری حادثه تیراندازی در عمان را محکوم کرد نانسی پلوسی از هریس حمایت کرد مقامات امنیتی اسرائیل با خروج از غزه موافقت کردند باقری‌کنی: حمایت بی‌دریغ یمن از مردم مظلوم غزه مایه مباهات امت اسلامی است حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ترامپ به همسر جو بایدن توهین کرد

  • کد خبر: ۴۸۲۶۸
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
ترامپ به همسر جو بایدن توهین کرد
دونالد ترامپ در سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت آریزونا در حالی که درباره کامالا هریس، معاون جو بایدن صحبت می‌کرد با بی احترامی به همسر بایدن، وی را زنی چاق خواند و وی را مسخره کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس جمهور آمریکا در کارزار انتخاباتی خود در ایالت آریزونا به همسر بایدن توهین کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی‌ای پی تی ان، رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در شهر بول هد در ایالت آریزونای آمریکا گفت: او (کامالا هریس) در یک تجمع انتخاباتی گفت وضعیت من اسفناک است، اما او نسبت به جوبایدن خواب آلود بسیار باهوش‌تر است. اما من هم اکنون می‌توانم بگویم که شاهد وضعیت متفاوتی هستم. آن‌ها به شدت درمانده شده اند. آن‌ها به شدت مایوس شده اند. اما ما خود را به بی تفاوتی نزده ایم. شما اظهارات دیروز او (بایدن) را دیدید. او مرا با اسم جورج خطاب کرد. این غیرقابل باور است. من نمی‌دانم که باید خوشحال باشم یا نباشم. همسر وی هم در کنارش ایستاده بود. او خیلی چاق است!

وی افزود: شما می‌توانستید شاهد این موضوع باشید که او (بایدن) تحت استرس قابل توجهی بود. در یکسال گذشته آن‌ها به روشی دیوانه وار حرکت می‌کنند. آن‌ها همانند افراد دیوانه عمل می‌کنند. اما وضعیت من بسیار خوب است. من از همه شما متشکرم.

وی افزود: رسانه‌های جعلی شمار حضار را در اینجا نشان نمی‌دهند. آن‌ها هرگز این کار را انجام نمی‌دهند. دیروز تنها ۱۰ نفر در زمان سخنرانی جو بایدن خواب آلود حضور داشتند.

منبع: آفتاب نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->