غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش
سرخط خبرها

شفر تکذیب کرد: نگفتم پول ساشا را بدهید

  • کد خبر: ۴۸۶۹۷
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
شفر تکذیب کرد: نگفتم پول ساشا را بدهید
وینفرد شفر شرط رضایت به استقلال را در صورت پرداخت مطالبات پسرش را تکذیب کرد. سرمربی سابق استقلال قراراست نامه تایید را به فیفا بفرستد تا مشکلی برای آبی‌ها به وجود نیاید.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، وینفرد شفر نقل قول هایی که از او منتشر شده را تکذیب کرده است. سرمربی سابق استقلال در خصوص اینکه از قول او گفته شده تا پول ساشا شفر، پسرش پرداخت نشود حاضر به پس گرفتن شکایتش نیست این واکنش را نشان داده است:« مسئولان استقلال در تلویزیون از قول من گفته اند برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، باید پول پسرم پرداخت شود. این حرف بسیار من را شوکه کرد و‌ فکر می کنم باید برای این ادعای نادرست، سند و مدرک ارائه کند زیرا هرگز چنین حرفی نزدم.من از وزیر ورزش، آقای سلطانی فر می خواهم این مسایل را پیگیری کند زیرا چنین اظهارات غیر واقعی به اعتبار فوتبال ایران لطمه وارد می کند. در باشگاه استقلال بیش از یک سال به من دروغ گفتند اما من دوباره نهایت همکاری را با آنها داشتم زیرا اهل احترام و همکاری هستم و این کار را به خاطر استقلال، دوستانم، هواداران و خاطرات خوبی که از حضور در ایران دارم، انجام دادم. من به طور مستقیم به مدیرعامل باشگاه گفتم پول قرارداد پسر من را ۶ ماه دیگر پرداخت کنید و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.»

شفر درادامه حرف هایش گفت:« واقعا درک نمی‌کنم فایده این اظهارات نادرست چیست و چه لزومی برای آنها وجود دارد، زمانی که همه چیز به خوبی پیش می رود و نزدیک به پایان است و با مدیرعامل هم صحبت های خوبی داشتم. شاید می‌خواهند تقصیرها را گردن افراد دیگری بیندازند.»

به این ترتیب مشخص می شود که شفر بعد از دریافت همه مطالباتش رضایت خواهد داد و باشگاه استقلال نیز مشکلی برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود ندارد و می تواند از بازیکنان جدید بهره بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->