حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد
سرخط خبرها

نوروزی: در کلینیک من به روی همه بازیکنان استقلال باز است

  • کد خبر: ۴۸۶۹۹
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
نوروزی: در کلینیک من به روی همه بازیکنان استقلال باز است
دکتر امین نوروزی، پزشک استقلال تاکید کرد با وجود جدایی از استقلال در‌های کلینکش به روی بازیکنان استقلال باز است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، دکتر امین نوروزی از استقلال جدا شده و تیم مدیریتی باشگاه هم نفرات مد نظر خودش را معرفی کرده است. با این حال همچنان ترکش های این جدایی همچنان ادامه دارد و نوروزی از برخی اتفاقات رخ داده عمیقا دلخور است.

نوروزی با ناراحتی از برخی تصمیم گیری ها در باشگاه استقلال می گوید:« من از مدیریت باشگاه استقلال دلخورم چون نتوانستند ماجرایی که در فرودگاه رخ داده بود را به خوبی مدیریت کنند. متاسفانه این ماجرا بد تمام شد و شان پزشکان استقلال که سال ها برای این باشگاه زحمت کشیده بودند زیر سوال رفت. با این حال من همچنان در خدمت بازیکنان استقلال هستم.»

نوروزی با تایید این موضوع گفت:« بازیکنان استقلال مانند فرزندان من هستند. من آن ها را دوست دارم. توقع ما این بود که خاطیان دلجویی کنند که این کار انجام نشد. با این حال در کلینیک من به روی همه بازیکنان استقلال باز است و آن ها هر زمان که خواستند می توانند به کلینیک ما مراجعه کنند. هیچ مشکلی وجود ندارد و برای خدمت رسانی به بازیکنان استقلال آماده ام. همان طور که در سال های گذشته این گونه بوده این رویه ادامه خواهد داشت و من خودم را خدمت رسان به باشگاه استقلال می دانم. امیدوارم که البته برای هیچ یک از بازیکنان مصدومیتی ایجاد نشود و آن ها با تمام قدرت در فصل بیستم برای استقلال بازی کنند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->