بایدن: تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند طالبان پاکستان ۳ روز آتش‌بس اعلام کرد رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید رسانه رژیم صهیونیستی: دادگاه لاهه به زودی تصمیم درباره بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند بهادری جهرمی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد دیدار باقری و نماینده ویژه وزیر ‌خارجه روسیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ غزه سنگین بوده است وزارت امور خارجه: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران اعتبار ندارد ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جلیلی در میزگرد اقتصادی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد + فیلم سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: واگذاری اختیار، مسئولیت و پاسخگویی الفبای مدیریت است | دولت سوم روحانی نیستم + فیلم هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن فرمانده اسرائیلی: دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم پزشکیان: جابجایی مسئولان باید بر اساس لیاقت و تخصص باشد + فیلم تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان با «عید قربان» + فیلم تاکید مخبر بر تسریع و تحقق افزایش ۱۰ میلیارد دلاری تبادلات تجاری ایران و پاکستان مناظره انتخاباتی فردا از چند شبکه پخش می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

 بایدن: در مسیر پیروزی قرار داریم

  • کد خبر: ۴۸۷۴۳
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
 بایدن: در مسیر پیروزی قرار داریم
جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا دقایقی قبل و بعد از پایان رای گیری در سخنانی گفت: ما در مسیر پیروزی قرار داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، بایدن افزود:، ولی باید صبر کرد تا عملیات شمارش آرا بطور کامل انجام شود.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکااضافه کرد: بخاطر آرای پستی هنوز امیدوار به پیروزی هستیم.

 

بنابر تازه‌ترین آمار نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تا این لحظه، جو بایدن با ۲۳۷ رای الکترال در برابر ۲۱۰ رای الکترال دونالد ترامپ پیش است. این در حالی است که به گفته فاکس نیوز ترامپ در ایالت‌های حساس کارولینای شمالی، پنسیلوانیا، جورجیا، میشیگان و ویسکانسین پیشتاز است.

 

بر اساس آمار منتشر شده از تارنمای "پروژه انتخابات" بیش از ۱۰۲ میلیون نفر آرای خود را پیش از موعد به صندوق‌ها انداخته‌اند. ۳۵ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۵۳ نفر آن‌ها به صورت حضوری و ۶۵ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۶۸۷ نفر هم به صورت پستی در این انتخابات مشارکت کرده‌اند.

 

بنابر این گزارش، آخرین آرای مردمی بایدن تا لحظه مخابره این خبر بیش از ۵۹ میلیون و ۱۴۲هزار نفر بوده و آرای مردمی ترامپ نیز بیش از ۵۷ میلیون و ۹۰۰هزار نفر است.


به گزارش فاکس نیوز بایدن تاکنون ۴۹.۷ درصد آرای مردمی و ترامپ نیز ۴۸.۶ درصد آرای مردمی را کسب کرده اند.

 

اگر چه هنوز آمار مشخصی از مشارکت‌کنندگان در انتخابات منتشر نشده است، اما پیش بینی می‌شود که نسبت به رقابت‌های گذشته از درصد بالاتر برخوردار شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->