یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش رئیس بانک مرکزی به سقوط نرخ دلار

  • کد خبر: ۴۹۰۶۹
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
  • ۲
واکنش رئیس بانک مرکزی به سقوط نرخ دلار
عبدالناصر همتی نوشت: مستقل از تحولات سیاسی خارجی تنها معیار اعمال سیاست های بانک مرکزی، مصالح اقتصادی کشور، ضرورت استمرار پایداری و ثبات در بازارها و نیل به هدف تورمی است.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس بانک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به صورت طبیعی و در چارچوب فرآیندهای بازار، باید اجازه تخلیه انتظارات متراکم شده به بازار ارز داده شود.

«عبدالناصر همتی» عصر شنبه در ادامه این یادداشت افزود: در برخی از تحلیل ها در خصوص شرایط فعلی بازار ارز، تلاش می شود که با القاء رقم هایی از نرخ در بازار و منتسب کردن آن نرخ ها به بانک مرکزی، زمینه ساز سطح خاصی از نرخ ارز در بازار بشوند.

وی ادامه داد: با تکذیب همه گمانه زنی ها، تاکید می‌کنم که مستقل از تحولات سیاسی خارجی تنها معیار اعمال سیاست های بانک مرکزی، مصالح اقتصادی کشور، ضرورت استمرار پایداری و ثبات در بازارها و نیل به هدف تورمی است و براساس ساز و کار بازار، کارآمدترین روش  را برای جلوگیری از هرگونه عدم تعادل در بازارها به کار می بندد.

همتی افزود: اعتقاد بانک مرکزی این است که به صورت طبیعی و در چارچوب فرآیندهای بازار باید اجازه تخلیه انتظارات متراکم شده به بازار ارز داده شود.

بانک مرکزی با رصد دقیق بازار ارز، عوامل شکل دهنده و موثر بر آن و به دور از هیجان اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Hungary
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
چنانچه دولت جلوی کاهش ارز را بگیره عملا
برجام هیچ نفعی بابت ریزش قیمت کالاهای مصرفی مردم نخواهد داشت یعنی احیای برجام منفعتی به عموم مردم نخواهد داشت
حالا منتظریم تا عکس العمل بانک مرکزی را ببینیم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
همتی جون سرشو از زیر برف در آورد ببینه دور و ور چه خبره؟
خبری نیست عمو جون خوب بخوابی
بقیه بیدارن جورتو میکشن .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->