برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

کویر خواف خراسان نماینده جدید استان در لیگ دسته سه فوتبال کشور

  • کد خبر: ۴۹۱۴۶
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
  • ۱
کویر خواف خراسان نماینده جدید استان در لیگ دسته سه فوتبال کشور
دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی از حضور یک نماینده از فوتبال خراسان در لیگ دسته سوم کشور خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، محسن حیدری، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای برنامه‌های توسعه‌ای هیات فوتبال خراسان رضوی و برنامه‌هایی که آقای اصولی، رییس هیات در زمان انتخابات به مجمع فوتبال استان ارائه دادند، نگاه فوتبال استان فقط معطوف به مشهد نخواهد بود و تمام شهرستان‌ها باید دیده شوند.

وی افزود: در مجوعه هیات فوتبال چه رییس هیات و چه خود بنده، با حضور در شهرستان‌های استان از نزدیک در جریان مشکلات فوتبال شهرستان‌ها قرار گرفتیم، سال دوم در هیات فوتبال خراسان رضوی سال شهرستان‌ها لقب گرفته است، با توجه به شرایط کرونایی قادر به سفر به چند شهرستان نبودیم، اما قطعا تا آخر سال ۹۹ این مهم انجام خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: موفقیت و فعال بودن تیم‌های کشوری یکی از نگاه‌های ویژه هیات فوتبال استان به برنامه‌های توسعه‌ای و استراتژی شهرستان‌ها می‌باشد.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: در رشته فوتسال چند تیم در لیگ‌های کشوری داریم، اما این نقض در فوتبال وجود داشت که خدا رو شکر با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر رییس هیات فوتبال استان، یک تیم لیگ دسته سه کشوری در شهرستان خواف خریداری شده است.

وی ادامه داد: مراحل نهایی مجوز‌ها اخذ شده و به امید خدا حضور این تیم در شهرستان خواف که جزو شهرستان‌های فعال ما می‌باشد و دارای مجموعه ورزشی باکیفیتی است، بتواند به توسعه فوتبال در استان و همچنین شهرستان‌های اطراف خواف کمک کند.

حیدری خاطرنشان کرد: مراحل تشکیل تیم آغاز شده و به زودی با اعلام فراخوان، تستی برای افراد بومی منطقه گذاشته خواهد شد و تاکید هیات فوتبال بر این است که برای تشکیل هر چه بهتر این تیم از نیرو‌های بومی منطقه استفاده شود و در این مسیر نقش هیات فوتبال شهرستان جدی خواهد بود و خوشبختانه مجموعه هیات شهرستان هم عملکرد مناسبی در این زمینه داشته است. لازم است از همکاری‌های آقای شاهرخی، رییس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز تشکر کنم که بدون همراهی‌های ایشان این مهم شدنی نبود.

وی در پایان گفت: امیدواریم که روز‌های خوبی در انتطار فوتبال شهرستان‌های خراسان باشد، زیرا وقتی شهرستان‌ها روز‌های خوبی داشته باشند، فوتبال خراسان روز‌های خوبی خواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عزیزحقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
باسلام وخسته نباشید من عزیز متولد 1386 هستم و پستم دفاع وسط است و دفاع من هم عالی است میخوام تو تیم خواف یا مشهد بازی کنم چکار کنم تا بتوانم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->