نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

جنگ بر سر صدرنشینی

  • کد خبر: ۴۹۱۵
  • ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۶
جنگ بر سر صدرنشینی
دختران فوتسالیست مشهد در کرمان برای پس‌‌گرفتن صدر جدول لیگ برتر کار سختی دارند

مژده رنگیان - تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان، 2 تیم حاضر در کورس قهرمانی، باید روز شنبه به‌مصاف یکدیگر بروند تا صدرنشین پنجمین هفته مشخص شود.
هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان برخلاف هفته‌های گذشته این‌بار در روز شنبه پیگیری خواهد شد و برای علاقه‌مندان، بازی‌های جذابی را در پیش دارد. به‌جز شهرآورد شیرازی‌ها، در غیاب سایپای صدرنشین که این هفته استراحت دارد، بیشتر نگاه‌ها به رقابت رفسنجانی‌ها و مشهدی‌ها خواهد بود.

 

رقابت با تفاوت‌های میلی‌متری
شنبه 23شهریورماه از ساعت11، در سالن پیام‌نور کرمان تیم‌های دوم و سوم جدول صف‌آرایی خواهند کرد. هر 2 تیم تابه‌‌اینجای کار در یک سطح قرار داشته‌اند. مس نیز همان هفته نخست لیگ با سایپا روبه‌رو شد و تنهاشکست خود را برابر این تیم تجربه کرد؛ اتفاقی که برای شاگردان شریف نیز در تهران رقم خورد. هر 2 تیم نُه‌امتیازی هستند و تفاوت جایگاهشان به‌دلیل تفاضل گل است. دختران مس رفسنجان پایشان بیشتر به گل باز شده و تابه‌‌حال 16 گل به ثمر رسانده‌اند و این رقم برای تیم هیئت فوتبال خراسان، 12 گلِ زده است. در مقابل هر 2 تیم فقط 3 گل در 4 بازی گذشته دریافت کرده‌اند و تمام این آمار از رقابتی نزدیک و پایاپای در روز شنبه خبر می‌دهد. باوجود‌این اگر بخواهیم نگاهی به ستاره‌های هر 2 تیم و تجربه آن‌ها داشته باشیم، کفه برتری شاگردان شریف سنگین‌تر است. مسی‌ها بازیکنان گل‌زنی همچون مهسا کمالی، فاطمه اعتدادی و عصمت داوودی‌کیا را دارند و تیم مشهد نیز پشتش به حضور سارا شیربیگی، نسیمه غلامی، طناز آرمات و توفیقی‌نسب گرم است.

 

3بازی، 4مدعی صدرنشینی
3 امتیاز این دیدار برای هر 2 تیم حکم گامی بلند برای پیشی‌گرفتن از دیگرمدعیان دارد. هر تیمی که پیروز شود، قطعا صدرنشین این هفته خواهد بود و مشهدی‌ها که 2 هفته نخست توانستند صدرنشین باشند، به‌دنبال بازگشت به جایگاه خود هستند. به‌جز مس رفسنجان و هیئت خراسان، ستارگان ورامین و پارس‌آرا نیز نُه‌امتیازی هستند و درصورتی‌که دیدار کرمان به تساوی برسد، یکی از این 2 تیم، صدرنشین خواهند شد. ستارگان با ملی حفاری رقابت می‌کند و پارس‌‌آرا با تیم همشهری خود پویندگان فجر. در ورزشگاه تختی شهرکرد نیز 2 تیم رده‌هشتمی نامی‌نو و دریژنو فرخشهر قعرنشین به‌مصاف یکدیگر می‌روند. دریژنو درحالی میزبان نامی‌نو است که هفته گذشته در ساری در دیداری جنجالی و پرحاشیه که با صدور آرای سنگینی ازسوی فدراسیون برای متخلفان هر 2 تیم همراه شده است، ۵بر۳ مقابل شهروند ساری شکست خورده است.

 

شریف: مغرور یا نگران نمی‌شویم
سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی در آستانه این بازی حساس معتقد است رده‌بندی جدول مسابقات، جایگاه واقعی تیم‌ها را نشان نمی‌دهد و به‌همین‌دلیل بالاوپایین‌‌رفتن‌ها در جدول، آن‌ها را مغرور یا نگران نمی‌کند.
فاطمه شریف می‌گوید: تیم مس رفسنجان به‌دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم جدول رده‌بندی مسابقات است و فکر می‌کنم یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی لیگ برتر است. این تیم کمترین تغییرات را داشته و بازیکنان خوبی نیز جذب کرده است.
او ادامه می‌دهد: نتایجی که مس رفسنجان در هفته‌های گذشته لیگ برتر کسب کرده است، نشان می‌دهد بازی حساسی برابر این تیم داریم. از ابتدای قرعه‌کشی لیگ برتر مسابقات، با 5 تیم مدعی رقابت داشتیم که بعد از مس رفسنجان نیز باید مقابل نامی‌نو اصفهان قرار بگیریم. برنده مسابقه حساس تیم ما با مس رفسنجان نیز فاصله‌اش در رده دوم جدول را تا چند هفته حفظ می‌کند.
سرمربی مشهدی‌‌ها در پاسخ به این سؤال که چرا صدر جدول را تا رده دوم و سپس رده سوم از دست دادند، تصریح می‌کند: رده‌ها در جدول مسابقات جایگاه واقعی تیم‌ها را مشخص نمی‌کنند و نمی‌توانیم پس از قرارگرفتن در صدر جدول مغرور شویم و با ازدست‌دادن صدر جدول انگیزه‌مان را از دست بدهیم، چون باید با تمام توان تلاش کنیم و هنوز تا پایان مسابقات خیلی فاصله داریم و باید ۲۸ مسابقه دیگر انجام دهیم. هنوز راهی طولانی داریم. پیش از مسابقه برابر سایپا موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما نتوانستیم برنده بازی شویم و به‌همین‌دلیل صدر جدول را از دست دادیم. امیدوارم در مسابقه برابر مس رفسنجان مشکلی پیش نیاید.
اما عاطفه رضایی، سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان، نیز می‌گوید: از حساسیت این دیدار به‌خوبی آگاهم، چون هر ۲ تیم 3امتیاز این بازی را می‌خواهند. ما برای صدرنشینی می‌جنگیم و توانایی‌هایمان را ثابت می‌کنیم. هدف ما برد در این بازی است، هرچند بیشتر بازیکنان تیم مشهد، ملی‌‌پوش هستند؛ اما برای پیروزی به زمین می‌رویم.
رضایی ادامه می‌دهد: تیم‌های قوی در لیگ فصل۹۸ زیاد هستند و نمی‌توان هیچ پیش‌‌بینی درستی روی نتایج رقابت‌ها یا لیگ داشت. خوشبختانه شاهد مسابقات پویایی در لیگ هستیم و جوانان زیادی را در ترکیب تیم‌های مختلف می‌بینیم. به‌طور‌مثال در همین تیم خود ما دروازه‌بانمان یک دختر متولد سال۷۹ است که در ترکیب اصلی تیم قرار دارد و در ۲ بازی برای ما کلین‌شیت کرده است. بازیکنان جوانی در ترکیب تیم ما هستند، اما بستگی به شرایط بازی از آن‌ها استفاده می‌کنیم و ترجیح می‌دهم از دختران کم‌سن‌وسالم بیشتر در بازی‌های راحت‌تر بهره ببریم. ان‌‌شاءا... این جوانان به اردو‌های تیم ملی راه پیدا کنند تا انگیزه‌هایشان رفته‌رفته چندین‌‌برابر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->