وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

تیر خلاص دنیرو به ترامپ!

  • کد خبر: ۴۹۵۲۵
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
تیر خلاص دنیرو به ترامپ!
رابرت دنیرو، بازیگر سرشناس و قدیمی و موفق هالیوود، درست ۴ سال است که هر طور می‌تواند به ترامپ زخم می‌زند و از حضور در ویدئو‌های کوتاه ضدترامپ تا گوشه‌وکنایه‌زدن به او در مراسم سینمایی دریغ نمی‌کند.
محمدناصر حق‌خواه | شهرآرانیوز - در انتخابات ایالات متحده، کمتر سلبریتی آمریکایی‌ای بود که از دونالد ترامپ طرف‌داری کند و برعکس خیلی از سال‌های دیگر که حضور افراد سرشناس هالیوودی یا خوانندگان معروف در سیاست کمتر بود، در این دوره با شدت‌گرفتن فضای دوقطبی و البته سوگیری‌های عجیب‌وغریب دونالد ترامپ، مجموعه عجیبی از حمایت سلبریتی‌ها از جو بایدن شروع شد که حتی تا پس از اعلام نتایج هم ادامه داشت و خیلی از هنرمندان سرشناس که انگار از زندان آزاد شده بودند، ویدئو‌هایی از خوش‌حالی‌های عجیب‌وغریبشان منتشر کردند.
 
در انتخابات ۲۰۱۶ هم بازیگرانی مثل جورج کلونی، مریل استریپ، لئوناردو دی‌کاپریو، ناتالی پورتمن و برد پیت و خوانندگانی مثل فیفتی‌سنت و بیانسه و کیتی‌پری به هیلاری کلینتون رأی دادند که اصولا بین هنرمندان آمریکایی اردوگاه دمکرات‌ها پرطرف‌دارتر است، اما در این ۴ سال گذشته وقتی که ترامپ با راهبرد ملتهب‌کردن و ساخت دوست و دشمن کارهایش را پیش می‌برد، هالیوود به‌تدریج به جمع دشمنان او اضافه شد. اوضاع تاحدی داغ شده بود که مراسم اسکار هرسال به کارزاری علیه دونالد ترامپ تبدیل می‌شد. این کارزار نه‌فقط در نطق‌های پس از دریافت جوایز و از سوی هنرمندان که حتی در جهت‌گیری و سیاست‌گذاری مراسم هم اتفاق می‌افتاد، تاحدی که درست پس از اعلام ممنوعیت ورود ساکنان بعضی کشور‌ها به آمریکا، از جمله ایران، آکادمی اسکار جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان را به اصغر فرهادی برای فیلم «فروشنده» داد. او هم در حرکتی نمادین ۲ نفر از ایرانیان موفق را برای دریافت جایزه به مراسم فرستاد. همین‌طور آکادمی به فیلم‌هایی درباره مسائل نژادی و با بازیگران سیاه‌پوست و فیلم‌هایی که به مسائل زنان می‌پرداختند، هرسال بیشتر از گذشته توجه می‌کرد.
 
 
تیر خلاص دنیرو به ترامپ!
 
 

در این بین، اما یکی از هنرمندان سرشناس هالیوود، نه در حمله‌هایش کوتاه می‌آمد و نه حمله‌ها را قطع می‌کرد. رابرت دنیرو، بازیگر سرشناس و قدیمی و موفق هالیوود، درست ۴ سال است که هر طور می‌تواند به ترامپ زخم می‌زند و از حضور در ویدئو‌های کوتاه ضدترامپ تا گوشه‌وکنایه‌زدن به او در مراسم سینمایی دریغ نمی‌کند. عجیب‌ترین حرکت بازیگر فیلم «راننده تاکسی»، اما در یک مراسم سینمایی بود که وقتی برای صحبت روی صحنه رفت؛ بی‌هیچ مقدمه‌ای فحشی رکیک به ترامپ داد و از صحنه پایین آمد! این حرکت که اول با تعجب و سپس با تشویق شدید حاضران روبه‌رو شد، اوج فعالیت‌های دنیرو علیه ترامپ بود. اما پس از انتخابات آمریکا و معلوم‌شدن نتایج، رابرت دنیرو صحبت‌هایی تازه کرده و ترامپ را روانی خوانده است. او همچنین گفته است که دونالد ترامپ همواره بر همان مداری حرکت می‌کند که بدترین دیکتاتور‌های تاریخ حرکت می‌کردند. دنیرو البته خوش‌حالی‌اش از انتخاب جو بایدن را هم پنهان نکرده و گفته است: «خدا را شکر که به‌زودی از شرایط سخت دوران ترامپ خارج می‌شویم؛ بایدن ما را به سمت شرایط آرام‌تری خواهد برد.»
او علاوه بر ترامپ از مردم آمریکا هم انتقاد کرده و گفته است از اینکه ۷۰ میلیون آمریکایی به ترامپ رأی داده‌اند، عصبانی است، چون به‌عقیده آقای دنیرو، ترامپ از نظر روانی مشکل دارد و مثل گانگستری است که حتی توان شلیک مستقیم را هم ندارد! اکنون باید دید این بازیگر کهنه‌کار فیلم‌های گانگستری که حالا فاتحانه بر نعش بی‌جان ترامپ ایستاده است و به او تیر خلاص می‌زند، می‌تواند در دوره ریاست‌جمهوری بایدنی که آرام به‌نظر می‌رسد، دوام بیاورد یا باز هم هوس دوئل با یک کله‌خراب را خواهد کرد؟
 
 
سریال‌هایی که جو بایدن، باراک اوباما و هیلاری کلینتون در آن‌ها بازی کرده‌اند | بازی سیاست
 
 
 
سریال‌هایی که جو بایدن، باراک اوباما و هیلاری کلینتون در آن‌ها بازی کرده‌اند | بازی سیاست
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->