بانک مرکزی: کارت‌های عضو شتاب کارگزاری‌های بورسی باید متوقف شود اطلاعیه مهم ایران خودرو برای کسانی که ثبت نام انجام داده اند | مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش خودرو نرخ بهره بین بانکی در آستانه ۲۴ درصد قرار گرفت مستاجران تا پول رهن را نگرفتند، خانه را تخلیه نکنند! کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی گوشت احتکارشده در مشهد + عکس و جزئیات «نبود امنیت شغلی» دغدغه کارگر؛ «نبود کارگر ماهر» دغدغه کارفرما در شش‌ماهه دوم امسال، ۲ میلیون خانواده خراسانی به فیبر نوری متصل می‌شوند  ارز مسافری به مرکز مبادله می‌آید کم‌توجهی شورای عالی کار به انتظارات برحق کارگران نرخ خودرو در بازار آزاد شنبه (۳ شهریورماه ۱۴۰۳) نرخ واقعی گندم اعلام شد (۳ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ قرعه‌کشی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + زمان اعلام نتایج (خبر غیر رسمی) انتظار کارگران از وزیر جدید کار چیست؟ قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار امروز شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۳) | بیت‌کوین صعود کرد بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هوایی عازم عراق شده‌اند ۲۵ درصد صنایع تبدیلی کشور در خراسان‌رضوی فعالیت دارند دامنه نوسان «مثبت و منفی ۲ درصد» تا اطلاع ثانوی در معاملات سهام باقی می‌ماند قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) | کاهش مصرف سالیانه گوشت قرمز مهلت خرید ارز اربعین امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) تمام می‌شود هشدار به مالکان ۵۰۰ هزار خانه خالی، تنها یک هفته فرصت دارید! آخرین تورم دولت سیزدهم اعلام شد وزیر جهاد کشاورزی: پول گندمکاران تا پایان شهریور سال جاری تسویه می‌شود ترخیص ۱۵۵۰۴ دستگاه خودرو سواری از گمرکات در پنج ماهه نخست سال جاری تولید زعفران امسال به ۳۵۰ تن می‌رسد | زعفران تولیدی به ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود
سرخط خبرها

چگونگی خدمت‌رسانی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی اعلام شد + جزئیات

  • کد خبر: ۵۰۱۴۳
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
چگونگی خدمت‌رسانی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی اعلام شد + جزئیات
کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی، چگونگی خدمت‌رسانی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی اعلام کرد:

١- کلیه شعب و ادارات در این ایام مفتوح بوده و در شهر‌هایی با هشدار قرمز به‌صورت نوبتی با حداکثر ۵۰ درصد از کارکنان خود و در شهر‌هایی با هشدار نارنجی به تعداد دو سوم و در سایر شهر‌ها با حضور ۱۰۰ درصد کارکنان نسبت به ارائه خدمات به مشتریان گرامی اقدام خواهند نمود. مسئولان واحد‌ها در نوبت بندی حضور کارکنان به‌نحوی می‌بایست مدیریت نمایند که برای ارائه هر رشته از خدمات بانکی و به‌ویژه تخصصی حداقل یک‌نفر از مسئولان امر در شعبه حضور داشته باشند.

 

۲- ساعات کار کلیه شعب و ستاد‌های بانکی برای کارکنان و مراجعان در تمام ایام هفته همانند گذشته خواهد بود و بدین ترتیب مراجعین به بانک‌ها می‌توانند از ساعت ۸ بامداد تا ۱۴ و در پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ از خدمات بانکی حضوری استفاده نمایند.

 

٣- لازم است کارکنان محترم هنگام ارائه هرگونه خدمات بانکی، مشتریان محترم را به استفاده بعدی از خدمات خواسته شده به بهره‌مندی از درگاه‌های الکترونیکی راهنمایی و تشویق نمایند.

 

۴ - مشتریانی که در نوبت انجام خدمات مدنظر خود می‌باشند، می‌بایست در فاصله‌بندی‌های ۱/۵ تا ۲ متری از کارکنان و سایر مراجعان مستقر شوند و حتی‌الامکان تا رسیدن نوبت به آن‌ها در خارج از شعب در انتظار بمانند.

 

۵ - ورود افراد به شعب یا هر یک از ساختمان‌های بانک‌ها اعم از کارکنان و مراجعان بدون ماسک اکیدا ممنوع بوده و لوازم‌تحریر مورد استفاده هر فرد مراجعه‌کننده می‌بایست توسط خود ایشان تأمین شود.

 

۶ - کلیه واحد‌ها می‌بایست مواد ضد‌عفونی‌کننده را در دسترس کارکنان و مراجعان محترم قرار دهند.

 

۷- برگزاری جلسات و کمیسیون‌های ضروری اداری بشرط رعایت پروتکل‌های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا حداکثر با حضور ۱۵ نفر و در مکان‌هایی به وسعت دایره‌ای به قطر دو متر به ازای هر نفر و داشتن تهویه مناسب امکان‌پذیر خواهد بود.

منبع: اقتصادآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->