حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی
سرخط خبرها

فکری: بازی جوانمردانه در اولویت است|مهم نیست برنده من باشم یا نکونام

  • کد خبر: ۵۰۱۵۰
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
فکری: بازی جوانمردانه در اولویت است|مهم نیست برنده من باشم یا نکونام
سرمربی استقلال تاکید دارد که تیمش در بازی های لیگ باید بازی های جوانمردانه را به نمایش بگذارد. سرمربی استقلال اخلاق مداری را در اولویت قرارداده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، استقلال بازی دشواری در اهواز دارد و اگر ۳ امتیاز این بازی را به چنگ آورد وضعیت خوبی در هفته‌های آغازین خواهد داشت و با روحیه در بازی‌های بعد حاضر می‌شود.

محمود فکری در آستانه بازی با فولاد که عصر جمعه برگزار می‌شود می‌گوید: «بازی سختی است و من به حریف احترام می‌گذارم. اما باید ۳ امتیاز را به دست آوریم. این بازی برای دو طرف مهم است، اما مهم‌تر از آن اخلاق مداری است که من از بازیکنان خواستم آن را رعایت کنند. دوست دارم یک بازی جوانمردانه را از بازیکنانم شاهد باشم. ما باید فیرپلی را در دستور کار خود قرار دهیم.»

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که برنده بازی جمعه چه تیمی خواهد بود گفت: «این مهم نیست که من می‌برم یا نکونام. مهم اخلاق است که باید سعی کنیم در همه بازی‌های در اولویت کاری خود قرار دهیم.» فکری درباره بازی گرفتن از بازیکنان جدید نیز این توضیحات را داده است: «اینکه چه کسی بازی کند مشخص نیست. ما به دنبال امتیاز هستیم و قطعا بازیکنانی را استفاده خواهیم کرد که از آمادگی بالا برخوردار باشند. مهم نیست چه کسی برای استقلال بازی می‌کند. این مهم است که آماده‌ها به ترکیب اصلی برسند ومن این کار را خواهم کرد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->