تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

فهرست رحمتی برای شهرخودرو در لیگ بیستم بسته شد

  • کد خبر: ۵۰۱۸۷
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
فهرست رحمتی برای شهرخودرو در لیگ بیستم بسته شد
با پایان نقل‌و‌انتقالات پیش‌فصل لیگ برتر بیستم، لیست شهرخودرویی‌ها برای بیستمین دوره لیگ برتر بسته شد.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ درست ساعت صفر بیست‌و‌نهمین روز آبان ‌۱۳۹۹ پرونده نقل‌و‌انتقالات پیش‌فصل لیگ برتر بیستم بسته و فهرست نهایی بازیکنان نماینده مشهد در لیگ برتر فوتبال کشور نیز مشخص شد؛ فهرستی که با وجود تمام انتقاد‌هایی که ممکن است به آن وجود داشته باشد، بر اساس تفکرات سرمربی جدید تیم، سیدمهدی رحمتی بسته شده است و از امروز همه فوتبال‌دوستان مشهدی امیدوارند شهرخودرو با این نفرات در لیگ پیش‌رو موفق باشد. عنابی‌ها ۲۵ بازیکن را برای تکرار کامیابی‌های ۲ فصل اخیر تیمشان به صف کردند؛ بازیکنانی که تلفیقی از جوانی و تجربه هستند و باید دید در کارزار لیگ برتر بیستم دستپختشان چگونه از کار در‌خواهد آمد.


جوانی و تجربه درون دروازه

فهرست نهایی دروازه‌بان‌های شهرخودرو برای لیگ برتر نشانه‌ای از جوانی و تجربه مطلق است. سعید جلالی‌راد و میلاد فراهانی، ۲ دروازه‌بان با‌تجربه عنابی‌ها هستند که برای رسیدن به پیراهن شماره یک، جدال سختی با هم خواهند داشت؛ اما در سوی مقابل محمدجواد کیا و بابک سلامت، ۲ گلر فوق‌العاده جوانی هستند که بی‌تردید به‌دنبال تجربه‌اندوزی برای فصول بعد هستند و بعید است این فصل حتی در جام حذفی هم به آن‌ها بازی برسد، مگر اینکه یکی از ۲ دروازه‌بان اصلی شهرخودرو با مصدومیت یا مشکلی جدی رو‌به‌رو شوند.


۱۰ مدافع برای استحکام بیشتر

سیدمهدی رحمتی به‌عنوان یک گلر به‌خوبی می‌داند که دفاع مستحکم می‌تواند ضامن موفقیت یک تیم باشد. به قول برخی از کارشناسان در فوتبال ابتدا باید گل نخورد و بعد به فکر گل‌زدن بود. شاید به‌همین‌دلیل است که رحمتی ۱۰ مدافع را در فهرست خود دارد. علی نعمتی، بهتاش میثاقیان، امیرحسین نعمتی، فرشاد فرجی، امید منصوری، حسن جعفری، امیرحسین جعفری، محمدعلی فرامرزی، آزاد جعفرزاده و عرفان معصومی ۱۰ بازیکنی هستند که قرار است در ۳ پست مدافع وسط، دفاع راست و دفاع چپ به کار رحمتی و شهرخودرو بیایند. شاید در این فهرست تنها حسن جعفری، علی نعمتی، فرشاد فرجی و محمدعلی فرامرزی بازیکنان اسمی باشند، اما سایر بازیکنان جوان این پُست‌ها می‌توانند با درخشش خود در طول فصل، آینده درخشانی را برای شهرخودرو به ارمغان بیاورند. به‌ویژه اینکه قرارداد بیشتر این بازیکنان بلند‌مدت و دست‌کم سه‌ساله امضا شده است.


انجمن خصوصی هافبک‌دفاعی‌ها

۳ بازیکن فهرست لیگ بیستم شهرخودرو ذاتا هافبک‌دفاعی هستند. کاپیتان باتجربه تیم اکبر صادقی در کنار صادق صادقی و علی طاهران، هافبک دفاعی‌های شهرخودرو هستند که البته در صورت نیاز بازیکنان دیگری، چون امید منصوری، فرشاد فرجی و حتی عرفان معصومی می‌توانند از خط دفاع به این خط اضافه شوند و به کمک تیم رحمتی بیایند.


میل هجومی این ۶ نفر

۶ هافبک هجومی شهرخودرو در فهرست فصل پیش‌رو هستند که میل زیادی به حمله دارند. امیرحسین کریمی، معراج پورتقی و علیرضا اسدآبادی هافبک‌های جوان شهرخودرو هستند که میل هجومشان زیاد است؛ به‌نحوی‌که شاید بتوان آن‌ها را هافبک‌هایی رو‌به‌جلو تلقی کرد. از طرفی امین قاسمی‌نژاد، روح ا... سیف اللهی و احمد الجبوری هافبک هجومی‌های تیم هستند که می‌توانند به مهاجمان اضافه شوند. چنان‌که رحمتی در گام نخست لیگ برتر در بازی خانگی مقابل ماشین‌سازی امین قاسمی‌نژاد را در کنار رحمان جعفری در نوک خط حمله به کار گرفت و نتیجه‌اش را هم دید. ۲ گل و یک پاس گل، عملکرد خیره‌کننده قاسمی‌نژاد در هفته اول بود که می‌تواند تکرار شود.


۲ مهاجم بالفطره

رحمان جعفری و حسین مهربان، ۲ مهاجم کلاسیک شهرخودرو هستند؛ مهاجمان جوانی که اگر رحمتی در خط حمله به زوج‌سازی مناسبی از آن‌ها برسد، می‌تواند خط‌حمله‌ای خطرناک برای شهرخودرو بسازد. مهربان با سابقه ۷ سال حضور در این باشگاه در کنار رحمان جعفری جوان و پُرانگیزه که از نساجی امسال عنابی‌پوش شده است، برای هر خط دفاعی خطرناک هستند.


شهرخودروی رحمتی در مسیر سازندگی

لیست لیگ برتر بیستم شهرخودرو پیش‌از هر چیز مؤید این مطلب است که تیم جوان‌شده و پوست‌انداخته شهر مشهد می‌تواند آینده‌ای درخشان را برای فوتبال مشهد رقم بزند؛ البته این حالت بالعکسی هم دارد و چنانچه جوان‌گرایی رحمتی جواب ندهد، ممکن است تنها‌نماینده شهر مشهد در لیگ برتر با مشکل رو‌به‌رو شود و حتی خطر سقوط متوجه این تیم شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->