نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

استقلال در ایستگاه خوشبختی

  • کد خبر: ۵۰۳۵
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
استقلال در ایستگاه خوشبختی
توقف نابهنگام سپاهان در اهواز، مدعیان را امیدوار کرد

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از عصر جمعه با مسابقه 2 تیم گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی جم آغاز شد که این دیدار با تساوی یک‌بر‌یک 2 تیم به پایان رسید. در ادامه بازی‌های این هفته، عصر دیروز 2 مسابقه برگزار شد که در تبریز ماشین‌سازان تبریز به مصاف شهرخودرو مشهد رفتند و در مهم‌ترین بازی این روز هم تیم‌های فولاد و سپاهان در اهواز مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان شهرخودرو با برد یک گله برابر میزبانش به صدر جدول رفت و سپاهان هم با تساوی بدون گل برابر فولاد با یک امتیاز از اهواز به خانه بازگشت. اما رقابت‌های این هفته، عصر امروز با برگزاری 4مسابقه پیگیری می‌شود که در یکی از بازی‌های حساس این هفته، ذوب‌آهن در اصفهان پذیرای شاگردان مصطفی دنیزلی در تیم تراکتور خواهد بود. دیداری که همیشه از جذابیت‌های خاص خود برخوردار بوده و معمولا بازی پُرگلی هم از آب در می‌آید. استقلال استراماچونی هم در مسجدسلیمان به میهمانی نفت این شهر خواهد رفت. دیداری که شاید آخرین فرصت استرا برای محبوب شدن نزد هواداران شاکی آبی‌های پایتخت از نتایج اخیر این تیم باشدو شاهین شهرداری بوشهر در خانه میزبان پیکان خواهد بود. ابراهیم صادقی هم در تیم سایپا باید از تیم نساجی و محمدرضا مهاجری پذیرایی کند.

 

استقلال به‌دنبال شش‌تایی‌کردن نفت
استقلالی‌ها امیدوارند تا باز هم با شکست تیم نفت (برای ششمین‌بار متوالی) موتور بردهایشان در فصل جدید را روشن کنند و به استقبال شهرآورد بروند. تیم نفت مسجدسلیمان در ادوار گذشته لیگ برتر، رویارویی‌های کمی نسبت به دیگرتیم‌های لیگ‌برتری با آبی‌های تهرانی داشته است. استراماچونی برای این مسابقه محرومی در اختیار ندارد و غیر از فرشید باقری که مصدوم است، تقریبا همه بازیکنانش را در این مسابقه خواهد داشت. البته آبی‌پوشان پایتخت، قرارداد روزبه چشمی را در هفته گذشته تمدید کردند؛ ولی این بازیکن با تشخیص سرمربی ایتالیایی به مسجدسلیمان نرفت. بااین‌اوصاف به نظر می‌رسد استقلال که در بازی‌های قبلی در دقایق آخر مسابقه، امتیاز از دست داده است، در این بازی از بهترین ترکیبش استفاده کند و به احتمال زیاد برای اولین‌بار در طول این فصل محمد دانشگر و سیاوش یزدانی هم‌زمان در قلب دفاعی استقلال به میدان خواهند رفت تا اصلی‌ترین تغییر آبی‌ها در همین منطقه از زمین شکل بگیرد. اما در آن‌سوی‌میدان شاگردان تارتار هم از 2 بازی قبلی‌شان 2 امتیاز کسب کرده‌اند و در این بازی به‌دنبال اولین برد فصل هستند.

 

استراماچونی: به‌جز دیاباته مهاجم دیگری ندارم
استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نفت مسجدسلیمان گفت: من با خانواده هوادار استقلال که از دنیا رفته است، ابراز همدردی می‌کنم. وی با بیان اینکه فردا(امروز) بازی سختی داریم، درپاسخ به این سؤال که چرا تیمش با 2 مهاجم بازی می‌کند، گفت: من برنامه‌های خودم را دارم؛ ولی یک مربی باید بهترین عملکرد را داشته باشد. ما فقط با یک مهاجم اصلی بازی می‌کنیم که آن دیاباته است؛ چون درواقع یک بازیکن تمام‌عیار نداریم. بازیکن مدنظرم را که به خاطرش شیوه بازی تیمم را تغییر بدهم، در اختیار ندارم. من قراردادی دوساله دارم و تلاش می‌کنم برای هر بازی بهترین برنامه را داشته باشم. ما با اینکه شروع خوبی نداشتیم، ولی فکر می‌کنم می توانیم موفق شویم.

 

سنگینی کفه بردهای تراکتور در مصاف با ذوب‌آهن
دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن تاکنون 22 بار در طول لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که تبریزی‌ها با8 برد درمقابل 7شکست، آمار بهتری نسبت به ذوب برجای گذاشته‌اند. 7 دیدار این دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. آمار 30 گل زده برای تراکتور و 29 گل زده برای ذوب‌آهن در تقابل‌های این 2 تیم در لیگ برتر به ثبت رسیده است که ازاین‌حیث هم تراکتور عملکرد بهتری دارد. پر‌گل‌ترین بازی این 2 تیم در بازی رفت لیگ پانزدهم در ورزشگاه یادگار‌ امام‌(ره) با نتیجه 4بر4 به ثبت رسیده است که تونی اولیویرا در آن دیدار سرمربی تراکتور و یحیی گل‌محمدی نیز سرمربی ذوب‌آهن بود. آمار 2 پیروزی برای تراکتور، 2 پیروزی برای ذوب‌آهن و یک تساوی در 5 تقابل آخر این 2 تیم در لیگ برتر به ثبت رسیده است. تراکتور فصل گذشته در بازی رفت توانست این تیم را با نتیجه پرگل 4بر1 در تبریز شکست دهد؛ اما در بازی برگشت در اصفهان با نتیجه 2بر0 مغلوب حریفش شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->