شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد
سرخط خبرها

پیروزی بر قطر با طعم المپیک

  • کد خبر: ۵۰۳۷
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
پیروزی بر قطر با طعم المپیک
مجوز انتخابی المپیک برای والیبالیست‌ها صادر شد

بلندقامتان والیبال کشورمان در دومین بازی خود از سری‌رقابت‌های قهرمانی آسیا دیروز به دومین پیروزی خود دست یافتند. شاگردان کولاکوویچ که در روز اول این رقابت‌ها تیم سریلانکا را با نتیجه مشابه از پیش‌رو برداشته بود، در این مسابقه هم با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه خود در زمین حاضر شدند و از همان دست اول اجازه خودنمایی به حریف عنابی‌پوش خود ندادند و درنهایت 3 دست این بازی را با امتیازهای 25بر18، 25بر15 و 25بر17 به سود خود به پایان رساندند. به‌این‌ترتیب شاگردان کولاکوویچ ضمن قطعی‌کردن صعود خود به مرحله دوم، جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک را هم کسب کردند. رقابت‌های انتخابی المپیک قرار است دی‌ماه با حضور 8 تیم برتر آسیا به میزبانی چین برگزار شود. تیم قطر بازی را در دست نخست با تکیه بر سرویس‌های خوب، همپای ایران شروع کرد، ولی سرویس‌های سعید معروف و حملات مؤثر بازیکنان قدرتی تیم، برتری 25بر18 را در دست نخست برای ایران به ارمغان آورد. برتری ایران در سِت دوم با سرویس‌های پوریا فیاضی آغاز شد. قطری‌ها هم در ادامه نشان دادند که در زدن سرویس، تبحر دارند و می‌توانند از این حربه برای فشارآوردن بر حریف استفاده کنند، ولی این تاکتیک مقابل ایران به‌هیچ‌عنوان جواب نداد. دست دوم نیز با نتیجه 25بر15 به سود ایران تمام شد. قطری‌ها در دست سوم تلاش کردند تا به جریان بازی برگردند و تا حدودی هم موفق بودند، اما درنهایت با نتیجه 25بر17 شکست خوردند. ایران با ثبت این نتیجه،‌ حضور خود در مرحله دوم مسابقات را قطعی کرد. تیم ملی والیبال ایران فردا از ساعت18:30 در سومین مسابقه خود به‌مصاف استرالیا خواهد رفت.

 

کولاکوویچ: استرالیا جدی‌ترین حریف ماست
ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی 3بر0 تیم ملی والیبال ایران مقابل قطر و کسب جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: خوشبختانه توانستیم به مسابقات انتخابی المپیک صعود کنیم. درمورد بازی هم باید بگویم که به‌خوبی توانستیم حملات قطر را خنثی کنیم و به پیروزی برسیم. وی ادامه داد: شاگردانم در این دیدار خوب بازی کردند و حریف را دست‌کم نگرفتند. فکر می‌کنم بازی مقابل استرالیا سخت‌تر از 2 بازی گذشته خواهد بود. سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: استرالیا جدی‌ترین و سخت‌ترین حریف ما در آسیاست؛ چراکه سبک بازی آن‌ها شبیه به آمریکایی‌هاست. ضمن اینکه بازیکنان این تیم از فیزیک خوبی هم برخوردارند. کولاکوویچ درمورد مسابقات انتخابی المپیک که دی‌ماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در آن مقطع زمانی بازیکنان در تیم‌های باشگاهی خود بازی می‌کنند و قطعا شرایط خوبی خواهند داشت. فکر می‌کنم شانس زیادی برای صعود به المپیک خواهیم داشت. وی درمورد مسابقات جام‌جهانی ژاپن که مهرماه برگزار می‌شود، گفت: قدم‌به‌قدم باید جلو برویم. زمان زیادی تا شروع آن مسابقات داریم!

 

غفور: در یک باری جنگنده به پیروزی رسیدیم
پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: نباید اجازه دهیم استرالیایی‌ها به این خودباوری برسند که می‌توانند ما را شکست دهند. امیر غفور پس از پیروزی مقابل قطر گفت: بدون شک مقابل هر تیمی بخواهیم کم‌کاری کنیم، بازنده خواهیم شد. خوشبختانه مقابل قطر بسیار خوب بازی کردیم و به‌همین‌دلیل حریف حرفی برای گفتن نداشت. وی ادامه داد: قطری‌ها باوجود اینکه 2 ست را باخته بودند، اما ناامید شدند و در سِت سوم بسیار خوب بازی کردند و می‌خواستند کار را به دست چهارم و پنجم بکشانند. خوشبختانه بازیکنان ایران جنگنده ظاهر شدند و با نمایشی خوب و روان، توانستند برنده شوند. برای صعود به مسابقات انتخابی المپیک به این پیروزی نیاز داشتیم. امیدوارم در ادامه مسابقات هم عملکرد خوبی داشته باشیم. پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال ایران درباره بازی مقابل استرالیا گفت: استرالیا یکی از حریفان ما در مسابقات انتخابی المپیک است. باید این تیم را شکست دهیم تا هم شرایطمان در این مسابقات بهتر شود و هم اینکه اجازه ندهیم استرالیایی‌ها به این خودباوری برسند که می‌توانند ما را شکست دهند. غفور درباره رقابت‌های انتخابی المپیک در چین، عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که به المپیک برویم. بدون‌شک تمام بازیکنان از جان و دل مایه خواهند گذاشت تا ایران به المپیک برود. در این راه مردم هم ما را دعا می‌کنند و انرژی زیادی به ما می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->