محرومیت ۶ جلسه‌ای مهرداد محمدی تایید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم
سرخط خبرها

ساعت بازی استقلال تهران و صنعت نفت آبادان+ برنامه هفته پنجم لیگ برتر

  • کد خبر: ۵۱۸۱۳
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
  • ۱
ساعت بازی استقلال تهران و صنعت نفت آبادان+ برنامه هفته پنجم لیگ برتر
دیدار تیم‌های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس از عصر امروز آغاز می‌شود، اما مهمترین دیدار هفته فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهدشد.

استقلال تهران و صنعت نفت آبادان عصر فردا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی از ساعت ۱۶:۱۵ به مصاف یکدیگر خواهندرفت. در یک سو استقلال با فکری از ۴ بازی قبلی خود صاحب دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده تا با ۷ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن، در رده چهارم جدول جای گیرد.

نکته عجیب در خصوص استقلال و فکری اینکه آبی‌پوشان تنها ۳ امتیاز با صدرجدول فاصله دارند، اما به شدت از سوی هواداران در فضای مجازی تحت فشار هستند و انتقاد می‌شنوند!

مهمترین دغدغه محمود فکری برای این بازی مصدومیت ناگهانی و عجیب وریا غفوری است که مشخص شد کیستی در پایش وجود دارد و فعلا نمی‌تواند برای استقلال بازی کند. در سوی دیگر سیروس پورموسوی انصافا نتایج خوبی با صنعت نفت تا به اینجای کار کسب کرده و با ۲ پیروزی، ۱ تساوی و تنها ۱ شکست در آزادی مقابل پرسپولیس تا پایان هفته چهارم با ۷ امتیاز همسایه استقلال در جدول است.

گفتنی است رقابت پرسپولیس و نساجی نیز که قرار بود امروز برگزار شود، به دلیل حضور سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو و به زمانی دیگر موکول شد.

برنامه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر

یکشنبه:
نفت مسجدسلیمان - سپاهان ۱۵:۰۰
ذوب آهن - شهر خودرو ۱۵:۰۰

دوشنبه:
آلومینیوم اراک - ماشین‌سازی‌تبریز ۱۵:۰۰
تراکتور - فولاد ۱۵:۰۰
سایپا - مس رفسنجان ۱۵:۰۰
گل گهرسیرجان - پیکان ۱۵:۰۰
استقلال - صنعت نفت آبادان ۱۶:۱۵
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید صدریان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
بسمه تعالی
با سلام امروز امیدوارم شاهد یک با زی جذاب باشیم چون رقیب تیم خوزستانی تیم بزرگ وقابل
احترامیست ولی صنعت نفت هم با برنامه ریزی
صحیح و شناخت از حریف و انجام انالیز درست
می تواند ارائه گر یک بازی زیبا با انجام فشار اصولی وپاسهای منظم و جاگیری حساب شده
خودرا به حریف نامدارش استقلال تحمیل نماید
چیزیکه می توان روی ان درحین دشواری امیدداشت انکه قاعدی و دیاباته نظیر ان اتفاقی
که در جام روسیه و برزیل رخ داد کاملا مهار شوندبهر حال صنعت نفت هم نماینده خوزستانست و برزیل ایران
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->