قهرمانی کوراش کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر
سرخط خبرها

سینام مشهد طعم پیروزی را چشید

  • کد خبر: ۵۲۳۷۱
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
سینام مشهد طعم پیروزی را چشید
بسکتبالیست‌های مشهدی‌ دور رفت را با پیروزی تمام کرده و دور برگشت را با شکست آغاز کردند!
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ نماینده مشهد در گروه «الف» لیگ برتر بسکتبال بانوان دور رفت را با پیروزی به پایان رساند و دور برگشت را با شکستی یک‌طرفه آغاز کرد.
روز پنجشنبه ۲۰‌آذر آخرین هفته از دور رفت مسابقات در تهران و به‌صورت متمرکز برگزار شد. در آخرین بازی تیم سینام مشهد، آن‌ها باید برابر تیم شرکت ملی گاز به میدان می‌رفتند. شرایط برای هر ۲ تیم تقریبا مساوی بود و هر ۲ تیم از اول فصل طعم پیروزی را نچشیده بودند و با قبول شکست‌های متوالی در انتهای جدول گروه خود قرار داشتند.
 
هر ۲ تیم تشنه برنده‌شدن بودند و برای این کار انگیزه بالایی داشتند؛ اما کار برای مشهدی‌ها سخت‌تر بود، زیرا آن‌ها روز قبل‌تر از این بازی یعنی چهارشنبه، دیدار معوقه خود برابر گروه بهمن را پشت‌سر گذاشته بودند؛ دیداری دشوار و نفس‌گیر برابر قهرمان فصل گذشته. البته شاگردان جوان سمانه سقا نمایش چندان‌بدی برابر بهمن نداشتند و حتی توانستند در دقایقی از بازی حریف را به چالش بکشانند، اما درنهایت ۱۰۱ بر ۵۵ بازی را واگذار کردند. این رقابت حسابی بازیکنان مشهد را خسته کرده بود، با‌این‌حال آن‌ها بعد از ۲۴ ساعت دوباره برابر حریف بعدی صف‌آرایی کردند.

اولین پیروزی در دقیقه‌۹۰

تیم گاز با ۴۶۰ گل خورده عنوان ضعیف‌ترین خط دفاع را به خود اختصاص داده بود و این خبر خوبی برای تیم سینام بود تا با تلاش بیشتر بتواند نخستین پیروزی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد. هر‌چند شروع بازی برای مشهدی‌ها چندان دل‌چسب نبود و کوارتر اول را ۱۸‌بر‌۱۶ واگذار کردند؛ اما در ۲ کوارتر بعدی این باخت را جبران کردند و ۲۳‌بر‌۱۰ و ۱۸‌بر‌۱۱ به پیروزی رسیدند. در کوارتر پایانی تیم گاز تلاش کرد برگشت خوبی داشته باشد و امتیاز‌های از‌دست‌داده را جبران کند تا شاید بتواند با اختلاف کم به پیروزی برسد.
 
اتفاقا موفق نیز شد و ۲۸‌بر ۱۸ کوارتر چهارم را برد؛ اما در شمارش امتیاز‌های نهایی این تیم سینام بود که ۷۵‌بر‌۶۷ برنده شد. شاگردان سمانه سقا برای اولین‌بار در این فصل موفق شدند پیروزی خود را جشن بگیرند. دوامتیازی که از این بازی کسب کردند، آن‌ها را به‌صورت موقت ۲ پله بالا کشید و در پایان دور رفت مسابقات با ۸ امتیاز در رده پنجم گروه «الف» جای گرفتند. پاز تهران و گاز، تیم‌های انتهایی این جدول هستند.

شروع سنگین دور برگشت

اما این پایان کار نماینده مشهد نبود. با اینکه آن‌ها حسابی خسته بودند، اما باید روز جمعه دور برگشت رقابت‌ها را آغاز می‌کردند. حریف آن‌ها در این دیدار بازهم گروه بهمن بود؛ تیمی که ۲ روز پیش در بازی معوقه، از آن شکست خورده بودند. قابل‌پیش‌بینی بود که نمی‌توان از سینام در سومین بازی متوالی توقع داشت عملکرد درخشانی داشته باشد. همین موضوع نیز رقم خورد. تیم بهمن که روز پنجشنبه را استراحت کرده بود، در اولین بازی دور برگشت مقتدرانه ۹۶‌بر‌۳۷ به پیروزی رسید.
 
این دیدار کاملا یک‌طرفه دنبال شد. در کوارتر اول بهمن ۲۲‌بر‌۱۱ پیروز شد، ۲ کوارتر بعدی بدترین عملکرد سینام بود؛ زیرا آن‌ها ۲۵‌بر ۵ و ۲۴‌بر‌۷ بازی را به حریف خود واگذار کردند و در‌نهایت در کوارتر پایانی ۲۵‌بر ۱۴ بازی را خاتمه دادند.
به‌این‌ترتیب ۳ روز دشوار برای سینامی‌ها به پایان رسید و به مشهد بازگشتند. آن‌ها ۲ هفته دیگر باید به میدان بروند و خود را آماده بازی برابر تیم مهرام تهران کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->