نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

دختران فوتبالیست مشهد لیگ برتری می شوند؟

  • کد خبر: ۵۲۵۷
  • ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
دختران فوتبالیست مشهد لیگ برتری می شوند؟
در صورت انصراف خوزستانی‌ها و وجود اسپانسر، خراسان راهی لیگ‌برتر می‌شود

مژده رنگیان - تیم فوتبال بانوان مشهد برای اولین‌بار فرصت لیگ‌برتری‌شدن را پیدا کرده است و در صورت انصراف قطعی خوزستانی‌ها، مشهدی‌ها می‌توانند امسال در لیگ برتر فوتبال بازی کنند.

 

ابهام در حضور آویسا
روز دوشنبه جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال بانوان با حضور نمایندگان 7 تیم برگزار شد. مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان قرار است از 19مهرماه با 12 تیم آغاز شود و تیم‌ها نیز فقط تا نهم مهرماه فرصت دارند اسامی‌حداقل 14 نفر از بازیکنان را در سامانه سازمان لیگ فوتبال ثبت کنند و در صورت ثبت‌نام‌نشدن تیم جدیدی جایگزین خواهد شد و اگر دو تیم از لیگ حذف شود قرعه‌کشی مجدد برگزار می‌شود.
از سوی دیگر در این قرعه‌کشی نماینده‌ای از تیم خوزستانی «آویسا» حضور نداشت. اگرچه نام آویسا در قرعه‌کشی شرکت داده شد، ولی هنوز حضور این تیم در لیگ برتر مشخص نیست. از چند روز قبل از قرعه‌کشی زمزمه انصراف قهرمان لیگ دسته‌یک فوتبال زنان شنیده شد. آن‌ها که در لیگ دسته‌یک کشور با شکست تمامی‌حریفان موفق شده بودند قهرمان شوند و نماینده خوزستان در لیگ برتر کشور باشند، به‌دلیل برخی از مشکلات و عدم حمایت لازم از سوی مسئولان استانی اعلام کرد قصد حضور در لیگ برتر را ندارد. با وجود این صحبت‌ها هنوز نامه‌ای رسمی‌ مبنی بر کناره‌گیری از لیگ برتر به فدراسیون ارسال نشده است و احتمالا تا دوسه روز آینده تکلیف تیم‌داری باشگاه آویسا در لیگ برتر مشخص خواهد شد.

 

احتمالات حضور سایپا در لیگ برتر
تیم دختران سایپا مشهد امسال درحال رقم‌زدن اتفاقی تاریخی بودند تا بتوانند راهی لیگ برتر فوتبال بانوان باشند. آن‌ها برای اولین‌بار در لیگ دسته‌یک کشور حاضر شدند و در مرحله نخست و منطقه‌ای، توانستند از گروه خود با ۲ پیروزی به جمع 4 تیم برتر لیگ‌یک صعود کنند. مرحله نهایی این رقابت‌ها آخر مردادماه در کرج برگزار شد و نارنجی‌پوشان سایپا در ۲ دیدار مقابل البرز و آویسا مغلوب شدند. به‌این‌ترتیب با پیروزی حریفان، دیگر شانسی برای رسیدن به لیگ برتر نداشتند اما در رده‌بندی لیگ‌یک سایپا مشهد سکوی سومی‌لیگ‌یک را به دست آورد. تیم‌های آویسای اهواز و هیئت فوتبال البرز نیز از لیگ دسته‌یک به لیگ برتر راه یافتند و حالا در صورت انصراف یکی از تیم‌های صعودکننده، تیم سوم لیگ یک یعنی سایپا با موافقت فدراسیون می‌تواند در لیگ برتر تیم‌داری کند.

 

بدون حامی‌مالی نمی‌شود
احمد زینلی، مدیر تیم بانوان سایپا، درباره شانس حضورش در لیگ برتر تصریح کرد: خبر احتمال کناره‌گیری آویسا را ما نیز شنیده‌ایم. درحال‌حاضر هم بازیکنان آویسا از تیم رفته‌اند و جذب تیم‌های دیگر شده‌اند. مشکلی که وجود دارد، این است که نماینده خوزستان به‌صورت رسمی‌و قطعی انصراف خود را اعلام نکرده است که باعث می‌شود فعلا نتوانیم اقدامی‌کنیم یا تصمیمی‌بگیریم. ازسوی‌دیگر با این شرایط خیلی سخت است بازیکن بگیریم؛ زیرا اکثرا به تیم‌های مختلف رفته‌اند.
مدیر سایپا تصریح کرد: اگر من به‌تنهایی بخواهم در لیگ برتر تیم‌داری کنم، از نظر مالی هرگز توانایی‌اش را ندارم. هزینه تیم‌داری در فوتبال زیاد است. مشهد نیز از بسیاری از استان‌ها دور است و باید مدام به غرب و جنوب و شمال سفر کنیم. مسافت‌ها زیاد است و با اتوبوس نمی‌شود رفت و باید بلیت هواپیما گرفت. در هر سفر هم حداقل باید 20نفر اعزام شوند و این رقم زیادی خواهد بود که بدون وجود حامی‌مالی، امکان تأمینش وجود ندارد. از نظر زمین هم مشکلی نخواهیم داشت؛ زیرا اگر پول و اسپانسر باشد، زمین دانشگاه فردوسی بهترین شرایط را برای میزبانی دارد. زینلی خاطرنشان کرد: در لیگ‌یک ما توان صعود را داشتیم و حتی خیلی بهتر از تیم البرز بودیم. شاید جای این صحبت نباشد؛ اما داوری در نتیجه قطعا تأثیر گذاشت. هیئت فوتبال برای حضور در لیگ‌یک به ما کمک کرد و از آن‌ها سپاسگزاریم؛ اما امیدواریم در ادامه راه در کنار توجه به فوتسال بانوان، به فوتبال دختران نیز توجه ویژه‌ای شود. برای تیم‌داری در لیگ برتر نیز ما مشکلی با تغییرنام تیم نداریم و اگر حامی‌خوبی پیدا شود، نام تیم نیز می‌تواند عوض شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->