شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

ترابی، علیپور و خلیل زاده پشت ناکامی بزرگ پرسپولیس درآسیا

  • کد خبر: ۵۳۱۶۷
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
ترابی، علیپور و خلیل زاده پشت ناکامی بزرگ پرسپولیس درآسیا
جدایی ۳ بازیکن کلیدی پرسپولیس در آستانه برگزاری ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به واقع یکی از مهم‌ترین دلایل ناکامی پرسپولیس در فینال آسیا است. اگر ترابی، علیپورو خلیل زاده مقابل اولسان بازی می‌کردند اتفاقات دیگری رخ می‌داد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، شکست پرسپولیس درفینال لیگ قهرمانان آسیا گرچه روی بی تجربگی برخی بازیکنان این تیم حاصل شد به خصوص شیری که با آن خطای بی مورد پنالتی دوم را تقدیم اولسان کرد، اما این ناکامی دلایل دیگری را هم پشت خود دارد که باید به آن پرداخت. به واقع بزرگ‌ترین دلیلی که سبب شد دست سرخ‌ها از رسیدن به جام کوتاه بماند جدایی بازیکنانی همچون ترابی، علیپور و خلیل زاده بود که بدون توجه به حضور تیم خود در لیگ قهرمانان آسیا تنها به سبب آنکه پول بیشتری را به جیب بزنند از پرسپولیس جدا شدند.

حال تصور کنید اگر پرسپولیس این ۳ بازیکن را در فینال دراختیار داشت. آیا جام قهرمانی به این باشگاه و فوتبال ایران نمی‌رسید؟ به واقع جدایی این ۳ بازیکن نه فقط به باشگاه پرطرفدار پرسپولیس بلکه به کل فوتبال ایران لطمه زد و چنانچه این بازیکنان در پرسپولیس می‌ماندند وزمان دیگری را برای جدایی انتخاب می‌کردند اتفاقات بهتری در فینال آسیا برای ارتش سرخ رخ می‌داد و شاید این باشگاه می‌توانست جا قهرمانی را به چنگ آورد. شاید ناکامی پرسپولیس درفینال آسیا سبب شود این ۳ بازیکن هیچ گاه دیگر نتوانند به تیم سابق خود بازگردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->