شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد
سرخط خبرها

پیروزی تیم فوتسال فرش آرا مشهد مقابل اهورا بهبهان

  • کد خبر: ۵۳۳۸
  • ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
پیروزی تیم فوتسال فرش آرا مشهد مقابل اهورا بهبهان
پایان خوش فرش‌آرا در آخرین بازی نیم‌‌‌فصل لیگ برتر فوتسال

مرتضی اخوان - تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در آخرین دیدار نیم‌فصل برابر میهمان خوزستانی خود به پیروزی رسید. دیداری پُرگل و تماشایی که با برتری 5بر0 میزبان در پایان نیمه اول همراه بود، اما در نیمه دوم پُربرخورد، پُرگل و جذاب دنبال شد. فرشی‌ها که بازی را خوب شروع کرده بودند، در همان نیمه اول 5 بار توسط مجید خزایی، سروش احمدنیا، رحمان سارانی، محمد پیکان و علی ابراهیمی به گل رسیدند؛ طوفانی که به نظر می‌رسید کار شاگردان «حجت» در اهورابهبهان را در سالن شهید بهشتی تمام کرده است. اما در نیمه دوم خوزستانی‌ها که گویا به خود آمده بودند، در برابر تک‌گل دیگری که علی رستمی برای نماینده مشهد به ثمر رساند، 4 بار توسط هاشم شیرعلی (2بار)، سجاد مسیحی و فخرالدین موسوی‌پور به گل رسیدند تا فرش‌آرا در آستانه ازدست‌‌رفتن پیروزی درخشانش باشد. اتفاقی که دست آخر رقم نخورد و فرشی‌ها توانستند پیروزی و 3 امتیاز شیرین این دیدار خانگی را حفظ کنند و با 23امتیاز، نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را به پایان برسانند.

 

حجت: نیمه اول بازی را از دست دادیم
سرمربی تیم فوتسال اهورابهبهان درباره عملکرد تیمش مقابل فرش‌آرا و قبول این شکست گفت: بازی زیبایی را دیدیم و 2 تیم موقعیت‌های بسیاری روی دروازه همدیگر خلق کردند. ما متأسفانه در همان تایم اول بازی را با خوردن 5 گل از دست دادیم. وی افزود: نیمه دوم با تلاش بچه‌ها بازی خوبی را انجام دادیم. سعی می‌کنیم در تعطیلات تیممان را بهتر آماده کنیم تا نتایج بهتری در نیم‌فصل دوم بگیریم. همیشه تعطیلات برای تیم‌هایی مثل ما فرصت مناسبی برای بهترشدن و رفع نواقص و تقویت نقاط قوت است. حجت درباره داوری و اعتراض کادر فنی و بازیکنانش در برخی صحنه‌ها به عملکرد داور اظهار کرد: داوری هم خیلی عالی بود و هیچ مشکلی نداشت. اعتراضات بازیکنان و کادر ما هم در برخی صحنه‌ها خب طبیعی است. فوتسال بازی فیزیکی سنگینی است و این طبیعی است که در برخی صحنه‌ها نسبت به برخی برخوردها اعتراض داشته باشیم.

 

مرتضایی: این روند را در نیم‌فصل دوم ادامه می‌دهیم
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا که تیمش باوجود برتری 5بر0 در نیمه اول، چیزی نمانده بود نیمه دوم قافیه را به حریف ببازد، دراین‌باره گفت: با توجه به اینکه 5 گل در نیمه اول زدیم، نیمه دوم با جانب احتیاط کارمان را آغاز کردیم. 2 تا از بازیکنان تیممان را که اخطار گرفته بودند، در نیمه دوم زیاد بازی ندادیم. این باعث شد آرام‌‌آرام تیم حریف در برخی صحنه‌ها بر تیم ما برتری پیدا کند؛ به‌‌‌ویژه در برگشت ضد حملات ما، خیلی خطرساز می‌شدند. اما برای ما 3امتیاز اهمیت داشت که خدا را شکر به دست آوردیم. مجید مرتضایی درباره پاورپلی‌کردن در لحظاتی که تیمش جلو بود و گلی که روی این تاکتیک دریافت کردند، اظهار کرد: فشار تیم حریف زیاد شده بود و ما 5 خطا داشتیم و احتمال خطای ششم وجود داشت؛ به‌همین‌خاطر از پاورپلی استفاده کردیم تا فشار را از روی تیم برداریم. جالب است که در این 13 هفته، 6 بار پاورپلی کردیم و سه‌چهار بار هم بازی را مساوی کردیم یا پیروز شدیم. این اولین‌بار بود که در پاورپلی گل دریافت کردیم. مرتضایی همچنین با اشاره به برنامه‌های تیمش برای نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: قطعا تلاش می‌کنیم در نیم‌فصل دوم همین روند را ادامه دهیم. امیدواریم با یک برنامه خوب، نیم‌فصل دوم هم نتایج خوبی بگیریم. یکی از اهدافمان در نیم‌فصل دوم که به باشگاه هم اعلام کردیم، کارکردن روی بحث تماشاگران است. ما باید تماشاگران بیشتری را در سالن داشته باشیم تا در بازی‌های خانگی بتوانیم حداکثر استفاده را از حضور آن‌ها ببریم.

 

پایان نیم‌فصل؛ خوب یا بد؟
نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال برای فرش‌آرا با 23 امتیاز به پایان رسید و این سؤال مطرح است که آیا عملکرد نماینده مشهد در این نیم‌فصل و امتیازاتی که جمع کرده است، خوب بوده یا بد؟ ازسویی فرش‌آرایی‌ها و مجید مرتضایی، سرمربی این تیم، به‌خوبی می‌دانند که در نیم‌فصل دوم مسیری به‌مراتب دشوارتر در پیش دارند؛ نیم‌فصلی که آن‌چنان که مصطلح است، تیم‌ها قطره‌چکانی امتیاز می‌دهند و گرفتن امتیاز از آن‌ها دشوارتر از دشوار است. نماینده مشهد در این نیم‌فصل توانست با استراتژی پیروزی در زمین خانگی و تساوی ارزشمند بیرون خانه، خود را در میان تیم‌های بالای جدول حفظ کند. فرش‌آرا 6پیروزی، 5تساوی و تنها 2شکست ابتدای فصل را در کارنامه می‌بیند؛ اما نکته حائزاهمیت آن است که مرتضایی و تیمش به‌خوبی می‌دانند قرارگرفتن در جمع 8 تیم نهایی صعود‌کننده به مرحله پلی‌آف، کار چندان دشواری نیست و آن‌ها از هم‌اکنون باید به فکر بالانشینی بهتر برای قرعه مناسب‌تر در مرحله پلی‌آف باشند. ازسوی‌دیگر حفظ تمرکز و تقسیم انرژی تیمی برای بازی‌های به‌مراتب‌دشوارتر مرحله پلی‌آف، الزامی است که حتما کادر فنی فرش‌آرا به آن توجه خواهد کرد و در باد این نتایج نخواهد خوابید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->