قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

پشت پای سیدمهدی رحمتی به پیشنهاد دوازده میلیاردی!

  • کد خبر: ۵۳۴۵۳
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
پشت پای سیدمهدی رحمتی به پیشنهاد دوازده میلیاردی!
گفته می‌شود در تابستان نقل و انتقالاتی یکی از تیم‌های لیگ برتری به سیدمهدی رحمتی پیشنهاد بازی برای این تیم به ازای دوازده میلیارد تومان پول را داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمهدی رحمتی از دریافت پیشنهاد سرمربیگری باشگاه شهر خودرو به‌قدری ذوق‌زده شد که بلافاصله قید بازیگری را زد تا بدون اینکه در یک کلاس مربیگری شرکت کرده باشد سرمربی یک تیم لیگ برتری شود. یک منبع موثق خبر داد قرار داد او و باشگاه حدود یک میلیارد تومان است. امسال از نحوه فروش بازیکنان شهرخودرو به باشگاه‌های دیگر مشخص بود که مالک این باشگاه یا توان مالی گذشته را ندارد یا اینکه نمی‌خواهد مثل قبل هزینه فوتبال کند، چون به جای خرید چند بازیکن و تقویت تیم، بازیکنان اصلی خود را در ازای دریافت مبلغی به چند باشگاه دیگر فروخت.

مهدی رحمتی قبل از دریافت پیشنهاد سرمربیگری و پذیرش آن پیشنهاد مالی عجیب و غریبی داشت. یک باشگاه لیگ برتری که امسال پول خوبی را خرج کرده است به سنگربان فصل قبل شهر خودرو در ازای امضای یک قرارداد دو ساله پیشنهاد اولیه ۱۲ میلیاردی داده بود که مسلماً اگر رحمتی قصد داشت به این تیم بپیوندد بلد بود که مقداری روی قرارداد پیشنهاد شده بکشد. اما در هر صورت تصمیم گرفت قید چند میلیارد را بزند تا سرمربی شود و باشگاه خواهان او به عنوان دروازه‌بان، دروازه‌بان جوان‌تری را با امضای قرارداد هفت میلیاردی برای یک فصل در اختیار گرفت.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->