رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

رئیسی: وحدت و انسجام میان قوا ضرورت و راهبرد اساسی است

  • کد خبر: ۵۴۱۱۶
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
رئیسی: وحدت و انسجام میان قوا ضرورت و راهبرد اساسی است
رئیس قوه قضائیه گفت: امروز وحدت و انسجام میان قوا و همه نهادهای حاکمیتی یک ضرورت و راهبرد اساسی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه در پایان جلسه سران قوا در مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: مردم ما از فاطمه اطهر(س) درس بصیرت آموختند و حقیقتا در ۹ دی امتحان خوبی پس دادند و در لبیک به پیام مقتدای بصیرت‌آفرینمان با حضور خود در صحنه، امنیت کشور را تضمین کرده و از انقلاب اسلامی و نظام در مقابل تخریبگران صیانت کردند.

 

رئیس قوه قضائیه افزود: باید روز ۹ دی و آنچه که مردم در مقابل فتنه در دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی از خودشان نشان دادند و حرکت انقلابی و حضور بامعنای آن‌ها در روز بصیرت و میثاق با ولایت را نیز گرامی بداریم.

 

رئیسی با بیان اینکه مردم با این ایستادگی و مقاومت، انتظارشان هماهنگی، همکاری و همراهی همه مسئولان است، یادآور شد: امروز وحدت و انسجام میان قوا و همه نهادهای حاکمیتی یک ضرورت و یک راهبرد اساسی است.

 

وی رفع مشکلات معیشتی و موضوع کرونا را دو مشکل جدی مردم دانست که باید با همکاری همه دستگاه‌ها با این دو مشکل برخورد کرد، افزود: ما یقین داریم که می‌توانیم و این «ما می‌توانیم» را از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدا آموختیم.

 

رئیس قوه قضائیه یادآور شد: کشور با امکانات مادی و معنوی بسیار و نیروی متراکم جوانی که دارد قادر است بر همه این مشکلات فائق آید و در یک کلمه راهبرد اساسی خنثی‌سازی تحریم‌ها را با قدرت دنبال کند و شهدا و مجاهدان این را نه در سخن، بلکه در میدان عمل نشان دادند.

 

رئیسی خاطرنشان کرد: ابتکارات و خلاقیت‌ها در حوزه‌های مختلف هم نشان داده شده که امکان فائق آمدن بر همه مشکلات و خنثی‌سازی تحریم‌ها وجود دارد و باید این راهبرد را دنبال کرد.

 

وی ادامه داد: سخنانی که در جلسه امروز سران قوا مطرح شد نشان از این بود که باید همکاری میان سه قوه در جهت اجرای منویات رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی وجود داشته باشد که حقیقتاً رهبر انقلاب اسلامی راه را برای ما روشن کردند.

 

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز انسجام و وحدت قوا باید در جهت خواست مردم اعتمادآفرینی و رضایت مردم اجرای منویات رهبری باشد، تصریح کرد: یقین داریم بودجه ۱۴۰۰ با همکاری دولت و مجلس دنبال خواهد شد و ان‌شاءالله تمام مسائلی که در جلسه امروز مطرح شد با همکاری‌ها و مساعدت‌ها رفع خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->