نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فولاد سیرجان در اندیشه ادامه صدرنشینی روی تور

  • کد خبر: ۵۴۲۶۶
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
فولاد سیرجان در اندیشه ادامه صدرنشینی روی تور
دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان از امروز آغاز می شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان از امروز شروع می‌شود. هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی امروز به‌صورت‌متمرکز در تهران با ۶ دیدار در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد. در حساس‌ترین بازی این هفته، تیم فولاد سیرجان، قهرمان نیم‌فصل، در خانه والیبال میهمان شهداب یزد است.
 
دیدار رفت ۲ تیم در هفته هشتم برگزار شد و شاگردان محمدرضا تندروان موفق به شکست حریف خود با نتیجه ۳ بر ۱ شدند. بااین‌حساب، یزدی‌ها که درحال‌حاضر با ۹ برد و ۲۶ امتیاز در رده ششم جدول ایستاده‌اند، برای جبران شکست قبلی مقابل سیرجان صف‌آرایی می‌کنند؛ هرچند برای عبور از سد محکم قهرمان نیم‌فصل، کار سختی پیش رو دارند. یکی دیگر از دیدار‌های جذاب هفته شانزدهم، بین ۲ تیم سایپای تهران و شهرداری ارومیه برگزار خواهد شد.
 
نارنجی‌پوشان دور رفت را با تغییراتی روی نیمکت مربیگری، پشت‌سر گذاشتند و بعداز استعفای مصطفی کارخانه از سرمربیگری این تیم، هدایت سایپا به ناصر شهنازی سپرده شد. این هفته، اما خودروسازان در خانه والیبال از شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه میزبانی می‌کنند؛ تیمی که در پایان نیم‌فصل اول، با کسب ۱۱ پیروزی و ۳۳ امتیاز، عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و حالا نیم‌نگاهی به صدرنشینی دارد. نارنجی‌پوشان باوجود تغییرات در کادرفنی و بازیکنان، قصد دارند علاوه‌بر جبران شکست ۳ بر ۱ دور رفت خود در هفته ششم، رتبه پنجمی خود را هم ارتقا دهند.

شاید غیبت فولادمبارکه سپاهان در هفته نخست دور برگشت، بیش‌ازهمه به‌سود لبنیات هراز آمل تمام شود؛ تیمی که درحال‌حاضر با ۱۰ برد و ۲۹ امتیاز، در رتبه چهارم جدول و یک پله پایین‌تر از سپاهان ایستاده است.
شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل، این هفته مقابل هورسان رامسر صف‌آرایی می‌کنند و پیروزی در این بازی شاید بتواند آملی‌ها را به رتبه سوم و به جمع مدعیان صدرنشین نزدیک کند. شاگردان عارف باقرزاده در تیم هورسان، بازی هفته ششم دور رفت را با نتیجه ۳ بر ۰ برابر آملی‌ها به پایان برده بودند و حالا به‌دنبال فرصتی برای رسیدن به پیروزی و فاصله‌گرفتن از جایگاه هشتمی جدول هستند.

رقابت قعرنشینان جدول هم این هفته دیدنی خواهد بود؛ جایی که تیم پیکان تهران در خانه والیبال، میزبان راه یاب‌ملل کردستان است. ۳ تغییر متوالی در سرمربی خودروسازان، نیم‌فصل سختی را برای آن‌ها رقم زد. شروع این تغییرات، از هفته دوازدهم با قطع همکاری با محمد ترکاشوند شروع شد تا علیرضا طلوع‌کیان جایگزین او شود. این تغییر هم دوام زیادی نداشت و این‌بار در تعطیلات نیم‌فصل، مرتضی عهدی سرمربی پیکان شد تا سومین جابه‌جایی در این تیم رقم بخورد.

تقابل پیکان و راه‌یاب‌ملل در هفته شانزدهم، اولین آزمون عهدی در قامت سرمربی پیکان خواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید خودروسازان که درحال‌حاضر با ۴ برد و ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول هستند، می‌توانند از غیبت شهرداری قزوین (تیم دهم جدول) استفاده کرده و در جدول صعود کنند؟ البته به‌شرطی‌که تیم راه‌یاب‌ملل کردستان، عهدی و شاگردانش را غافلگیر نکند. دیدار رفت ۲ تیم در هفته پانزدهم برگزار شد و پیکان موفق به شکست ۳ بر ۰ کردستانی‌ها شد. در هفته شانزدهم لیگ برتر مردان، تیم‌های فولادمبارکه سپاهان و شهرداری قزوین با قرعه استراحت روبه‌رو هستند. برنامه کامل هفته نخست دور برگشت لیگ برتر مردان به‌همراه اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:

ساعت ۱۱، خانه والیبال: پیکان تهران- راه‌یاب‌ملل کردستان/ ساعت ۱۱، سالن فدراسیون: هورسان رامسر- لبنیات هراز آمل/ ساعت ۱۴، خانه والیبال: شهداب یزد- فولاد سیرجان/ ساعت ۱۴، سالن فدراسیون: آذرباتری ارومیه- خاتم اردکان/ ساعت ۱۷، خانه والیبال: سایپای تهران-شهرداری ارومیه/ ساعت ۱۷، سالن فدراسیون: شهرداری ورامین- شهرداری گنبد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->