میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد برنامه روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۴ ورزشکار در ۴ رشته تاریخسازی کشتی فرنگی در المپیک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | برتری قاطع نواک جوکوویچ کاروان روسای ایران با ۵ مدال طلا در پاریس! کشتی ایران با سرمربیان بی‌مدال در المپیک پاریس چهارمین المپیک دبیر چه رنگی خواهدبود؟ فیلم | حمله شمشیرباز گرجستانی به خانم داور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حسن یزدانی یک طلا تا شکستن رکورد بهترین ورزشکار تاریخ ایران نتایج روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) اصفهان، میزبان بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی نتیجه بازی محمد بیرانوند در دور مقدماتی تیراندازی المپیک ۲۰۲۴ پاریس | جوان‌ترین ورزشکار ایران در رتبه ۲۱ بیرانوند ۱۹ میلیارد گرفت و فسخ کرد! | جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند + عکس تردید تراکتور در استفاده از بیرانوند برابر پرسپولیس پخش زنده بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور اخباری در پرسپولیس منتفی شد پخش زنده بازی‌های روز سوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران درگذشت
سرخط خبرها

نتیجه دیدار تراکتور و شهرخودرو| تساوی در سرما

  • کد خبر: ۵۴۳۵۲
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
نتیجه دیدار تراکتور و شهرخودرو| تساوی در سرما
دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و شهرخودرو خراسان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار دو تیم تراکتور و شهرخودرو در قالب هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه با قضاوت سیدرضا مهدوی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه ۲۷ شوت احسان حاج صفی روی یک ضربه ایستگاهی با اختلاف کم از بالای دروازه جلالی‌راد دروازبان شهرخودرو به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ شوت سعید مهری هافبک تراکتور با واکنش جلالی‌راد به کرنر رفت.

در دقیقه ۵۸ پاس در عمق حاج صفی و ضربه محمد عباس زاده در محوطه جریمه با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۰ شوت سعید مهری را دروازبان شهرخودرو دفع کرد.

در ادامه نیز دو تیم در گلزنی ناموفق بودند تا این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم به پایان برسد.

تراکتوری‌ها که با پیروزی در این بازی ۱۵ امتیازی و با استقلال - صدرنشین فعلی جدول - هم‌امتیاز می‌شدند، حالا با این نتیجه ۱۳ امتیازی شدند و در رده ششم باقی ماندند. در مقابل شهرخودرو با این تساوی ۹ امتیازی شد و با یک پله صعود به رده دوازدهم صعود کرد.
 
در ابتدای این دیدار رحمتی و شجاعی همبازیان سابق در تیم ملی به خوش و بش با یکدیگر پرداختند.
 
نتیجه دیدار تراکتور و شهرخودرو| تساوی در سرما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->