اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
سرخط خبرها

۳ بازار ارزاق همگانی «شهر ما» در مشهد افتتاح شد و یک بازار توسعه یافت

  • کد خبر: ۵۴۳۷۱
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
۳ بازار ارزاق همگانی «شهر ما» در مشهد افتتاح شد و یک بازار توسعه یافت
دیروز ۱۰ دی ۱۳۹۹ سه بازار میوه، تره‌بار و ارزاق‌عمومی در مناطق سیدی، بولوار میرزاکوچک‌خان و بولوار شارستان مشهد (شهر ما) با ٤٢٠میلیارد ریال اعتبار طی مراسمی، با حضور مسئولان استانی و شهری افتتاح شد و بازار «شهر ما» در بولوار جانباز نیز توسعه یافت و به بهره‌برداری رسید.
میلاد جبلی | شهرآرانیوز، دیروز سه بازار میوه، تره‌بار و ارزاق‌عمومی در مناطق سیدی، بولوار میرزاکوچک‌خان و بولوار شارستان مشهد (شهر ما) با ٤٢٠میلیارد ریال اعتبار طی مراسمی، با حضور مسئولان استانی و شهری افتتاح شد و بازار «شهر ما» در بولوار جانباز نیز توسعه یافت و به بهره‌برداری رسید.


مشارکت در طرح مواسات

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در این مراسم گفت: یکی از اقدامات جدی شهرداری، مشارکت در طرح مواسات برای تامین بسته‌های معیشتی استان بوده است که این طرح همچنان ادامه دارد. علی رسولیان افزود: شهرداری با کمک معاون مالی‌وپشتیبانی خود، تاکنون به توزیع هزاران بسته در بین افراد نیازمند موفق شده است. وی بیان کرد: از تمامی اقداماتی که شهرداری مشهد تاکنون برای رفاه شهروندان انجام داده است، بسیار تشکر می‌کنم. امروزه آنچه ما در استان در حوزه تنظیم بازار به‌دنبالش هستیم، تامین کالاست؛ یعنی کالای موردنیاز مردم را در سطح مناسب خود تامین کنیم که امروز با کمک شهرداری مشهد سه فروشگاه مهم در سطح شهر افتتاح می‌شود.
 
وی افزود: امروزه اقتصادمقاومتی درکشور ما یکی از بحث‌های مهم است که شهرداری مشهد به‌عنوان اولین معین اقتصادی شهرستان مشهد، وظیفه خود را به‌خوبی در این زمینه ایفا کرده است تا بتواند به ایجاد اشتغال برای مردم استان کمک کند. رسولیان اظهار کرد: شهرداری مشهد در شرایط سخت تامین و توزیع کالا، یکی از سازمان‌های پرنقش در شهر بوده است و ظرفیت این نهاد، یک ظرفیت اثرگذار در حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار است. وی بیان کرد: در حوزه اشتغال نیز شهرداری مشهد مشارکت خوبی داشته و موفق شده است اثرات خوبی را در شهر مشهد برجا بگذارد.


رونق اقتصادی مشهد با اجرای پروژه‌های شهری

معاون مالی‌وپشتیبانی شهرداری مشهد نیز در این مراسم، با اشاره به تلاش مدیریت‌شهری مشهد برای حمایت از شهروندان در شرایط سخت اقتصادی ناشی از بیماری کرونا، گفت: اولین نهادی که بعد از شیوع ویروس کرونا از کسب‌وکار‌ها حمایت کرد، شهرداری بود که در این حوزه تاکنون، ۳۰۰ میلیارد تومان به‌طور مستقیم هزینه کرده‌ایم.
 
رضا خواجه‌نائینی با برشمردن برخی اقدامات حمایتی شهرداری مشهد در شرایط کرونا، افزود: تاکنون در چند نوبت، بیش از ۶۲ هزار بسته موادغذایی به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد تومان درقالب طرح‌های توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده است. وی افزود: تاکنون به نهاد‌های مختلف ازجمله دانشکده علوم‌پزشکی، کادر درمان و خانواده شهدای سلامت در زمینه درمان کرونا، تهیه مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و سایر تجهیزات بهداشتی و پزشکی، کمک‌های خوبی شده است و درمجموع در این بخش، تاکنون ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

وی افزود: از مهر سال ۹۶ تا مهر امسال، ۳۴ هزار میلیارد تومان از طرق مختلف در شهرداری، تامین مالی شده است و امیدواریم این رقم در مهر سال آینده تا ۵۰ هزار میلیارد تومان ارتقا پیدا کند.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد اضافه کرد: هم‌اینک بودجه شهرداری ۱۷ هزار میلیارد تومان است و خود این رقم تأثیر زیادی بر رونق اقتصادی شهر می‌گذارد. خواجه‌نائینی بیان کرد: شهرداری مشهد هم‌اکنون ۵۰ کلان‌پروژه به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد تومان تعریف کرده است و در مرحله اجراست. همچنین ۷ هزار ریزپروژه درحال اجراست.


رضایت از فروشگاه‌های شهر ما

معاون خدمات‌شهری شهرداری مشهد نیز در این مراسم از رضایت بیش از ۹۰ درصد شهروندان از فروشگاه‌های شهر ما در مشهد خبر داد. مهدی یعقوبی گفت: رویکرد ما ایجاد این بازار‌ها در مناطق کم‌برخوردار است و کمیته نرخ‌گذاری برای این فروشگاه‌ها تشکیل شده است و موضوع کیفیت خدمات‌دهی در دستور کار است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->