حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان واکنش امیرعبداللهیان به ساقط شدن ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم | اوضاع جبهه شمالی خطرناک است فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد لاپید: بن گویر آبروی اسرائیل را برده است ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟
سرخط خبرها

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر: ۵۴۴۷۹
  • ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالروز شهادت سردار پرافتخار اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالروز شهادت سردار پرافتخار اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم رب الشهداء و الصدیقین
 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
 
سالروز شهادت ملکوتی سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، مردم شریف استان خراسان رضوی، خانواده‌های معظم شهداء و مخصوصا شهدای مظلوم مدافع حرم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

به راستی شهادت همان حیات عند الرب است که نقطه پایانی معراج بشریت بوده و جز خالص شدگان درگاه الهی کسی به آن راه نخواهد یافت.

سالروز یوم الله شهادت عاشورایی سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه تاریخی تشییع آن پیکر مطهر و همرزمانش یکی از درخشان ترین قطعه‌های تاریخ انقلاب اسلامی بود که تاکنون در میان جوامع بشری بی‌نظیر و برکات آن حیات تازه‌ای به شجره طیبه امت اسلامی در سراسر منطقه و دنیای عدالت خواهان بخشید. به گونه‌ای که تا مدت‌ها در ذهن تاریخ به عنوان سمبل مقاومت، جهاد و ایثار باقی خواهد ماند و مسیر رشد، تکامل جوامع آزادی‌خواه و استکبارستیز را فراهم خواهد آورد.

سردار شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی مجموعه‌ای از صفات و کمالات برجسته انسانی و اسلامی بود که همواره با وجود نبوغ بی‌نظیر نظامی، سرعت عمل به هنگام اخلاص، شهادت طلبی و فداکاری را در خود جمع کرده بود.

یکی از بزرگترین خدمات آن شهید مظلوم، مبارزه با تکفیر پرورش یافته در دامان اسلام امریکایی و صهیونیسم جهانی بود که با محوریت آن بزرگوار این مهم صورت پذیرفت و با خون پاک شهدای مدافع حرم به نتیجه عالی خود رسید.

به یقین آنچه موجب برهم خوردن نقشه پلید استکبار جهانی شد همین روحیه اخلاص، کار جهادی و فداکاری بود که در قالب "مکتب حاج قاسم" تجلی نمود و بار دیگر حق را پدیدار و باطل را منکوب کرد.

امروزه همه ما وظیفه داریم که ابعاد تکاملی این فرآیند بزرگ را شناخته و در ترویج این مکتب ناب در هر سنگر خدمتی که قرار داریم کوشا باشیم.

امید است با بصیرت افزایی و زنده نگه داشتن این حرکت مقدس بتوانیم در ظهور آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در جریان گام دوم انقلاب مثمر ثمر بوده و شاهد تحول اساسی و تعالی بیش از پیش در فرایند‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در استان خراسان رضوی باشیم.
 
و من الله التوفیق
 
محمد صادق معتمدیان

استاندار خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->