نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

رضا به روایت دوستان

  • کد خبر: ۵۴۶۳
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۴
رضا به روایت دوستان
تک نگاری‌های همبازیان قوچان‌نژاد از او در ۳ قاره دنیا

رضا قوچان‌نژاد در تمام 14سال حضورش در فوتبال حرفه‌ای و بازی در تیم‌های 3 قاره با بازیکنان زیادی هم‌بازی بوده و با هر کدام از آن‌ها خاطرات ریزودرشتی را در قاب زندگی‌اش به ثبت رسانده است. برداشت‌های هم‌بازی‌ها و کسانی که در طول این سال‌ها در کنار او بوده‌اند، تک‌نگاری‌هایی جالب و خواندنی از پسر باهوش فوتبال ایران به ثبت رسانده است.


این رضای هفت‌زبانه باهوش
از«رانی‌استام» تا «یورخن استرپل»؛ هم‌بازی‌ها و مربیانی که از بودن در کنار گوچی می‌گویند. رانی، هم‌بازی قوچان‌نژاد در استاندارد لیژ بلژیک بود. او درباره رضا می‌گوید: او یک بازیکن حرفه‌ای به‌تمام‌معنا بود و خیلی برای تیم تلاش کرد تا بتواند نتایج خوبی بگیرد. آمار گل‌زنی او نیز در این تیم خیلی خوب بود. رضا فقط سرعتش کم بود. دیدگاهی که البته پیوتر پارزیچک، هم‌تیمی دیگر قوچان‌نژاد در چارلتون، به نوعی دیگر آن را بیان می‌کند: رضا بازیکن روشن‌فکر و خوبی در تیم ما بود و جام‌جهانی را در پیش داشت و به‌همین‌خاطر خیلی بین بازیکنان و هواداران محبوب شده بود. اما یکی از جالب‌ترین اظهارنظرها درباره ستاره مشهدی را سرمربی سابق هیرنفین داشت. یورخن استرپل می‌گوید: زمستان تیم در رده سوم قرار داشت که به‌خاطر رضا بود. کارکردن با رضا بسیار خوب بود. رضا یک بازیکن حرفه‌ای محسوب می‌شود. رضا بازیکن باهوشی است و توانایی صحبت به 7زبان دنیا را دارد.


آهنگ‌خوانی رضا در قبرس!
بوی واترمن، هم‌تیمی گوچی در قبرس، درباره اومی‌گوید: رضا در قبرس تنها بود و من او را می‌شناختم. شناخت خوبی از او داشتم. یکی‌دو بار هم او را به خانه خودم دعوت کردم تا غذا بخوریم. او بازیکن بسیار باهوشی است و زبان‌های زیادی می‌داند. نمی‌دانم ویلن می‌زند یا نه؛ ولی اینجا رسم است هر بازیکنی که جذب می‌شود، باید یک آهنگ بخواند و او هم آهنگ خیلی خوبی خواند که همه لذت بردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->