امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد
سرخط خبرها

ترین‌های هفته هفدهم لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۵۴۷۲۶
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
ترین‌های هفته هفدهم لیگ برتر والیبال
تیم والیبال پیکان در مصاف با تیم خوب هورسان با مدیریت عالی امیرحسینی در بیرون و داخل میدان، نمایشی کم نقص و عالی داشت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، پیکان در نیم فصل دوم با آمدن امیرحسینی، دیگر هیچ نشانی با آن تیم کم روحیه و از پیش شکست خورده نیم فصل اول ندارد. با آمدن پاسور کارکشته ای، چون امیرحسینی و با حضور رضا صفایی پر انگیزه، شیبانی، مسافر، علیپور و شاه علی هم انگار جان دوباره‌ای گرفته و خودباوری و اعتماد بنفس خود را دوباره بدست آورده اند. خسوس گومز هم در همان یکی دو امتیازی که به میدان آمد، بازیکنی تیغ دار نشان داد و از مایکون برزیلی هم نیامده تعریف می‌کنند. پیکان توانست این بازی پایاپای و نزدیک را روی اشتباهات فردی بازیکنان حریف از آن خود کند. در این میان هر چند نباید فراموش کرد که اگر هورسان برونو تیاگو دریافت قدرتی برزیلی خود را در شرایط همیشگی اش داشت و علی حسین مصدوم نبود و لیبروی جوانش در امتیازات حساس متزلزل ظاهر نمی‌شد، نتیجه بازی غیر قابل پیش بینی بود. با این همه نمی‌توان از تاثیرات تغییر و تحولات در پیکان براحتی گذشت. در هفته هجدهم شهداب یزد، سایپا، سپاهان اصفهان و لبنیات هراز آمل نیز به پیروزی رسیدند.

برترین‌های هفته هفدهم لیگ برتر والیبال
پاسور: امیر حسنی (پیکان)
سرعتی زن: رضا عابدینی (شهداب)
قدرتی زن: سلیم چپرلی (شهداب)
قطر پاسور: رضا صفایی (پیکان)
لیبرو: مطظفی حیدری (سایپا)
پدیده هفته: عرفان جلالی نژاد (هراز)
مربی هفنه: مرتضی عهدی (پیکان)
تیم هفته: پیکان
داور هفته: امید فولادی وندا (داور اول)، میثم پارسه (داور دوم)
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->